اخبار روز سینما

اولین پوستر رسمی فیلم Dune Part Two منتشر شد ! [+تاریخ اکران]

به تازگی پوستر رسمی فیلم Dune Part Two در رسانه های مجازی فارسی پخش می شود که از مخاطبین این فیلم را چشم انتظار گذا می کند.

HBO Max ساخت قسمت دوم آن تایید شد که جدیدترین پوستر فیلم Dune Part Two منتشر شد. همچنین بر انتشار اولین پوستر از فیلم Dune Part Two ، تاریخ اکران فیلم Dune: Part Two مشخص شده است. در ادامه پوستر اصلی فیلم Dune Part 2 دید.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تکمیلی فیلم Dune Part Tow مشخص شد

پوستر رسمی فیلم Dune Part Two

پوستر اصلی فیلم Dune Part 2

مدتی پیش بود که اولین تصاویر رسمی فیلم تلماسه قسمت 2 منتشر شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر قسمت دوم فیلم Dune منتشر شده است. برادران وارنر امروز اولین پوستر رسمی فیلم تلماسه قسمت 2 را منتشر کرد که در این پوستر شاهد قرار گرفتن تیموتی شالامی و زندیا درکنار یکدیگ ر هستیم که بسیاری از این قسمت روی همکاری این دو شخصیت خواهند بود.

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لیا سیدو،آستین باتلر، تیم بلیک نلسون و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر داشت، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است که مانند قسمت اول، جان اسپیتز و اریک راث به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده اند.

اولین پوستر از فیلم Dune Part Two

در ادامه می‌توانید جدیدترین پوستر فیلم Dune Part Two را ببینید:

پوستر رسمی فیلم Dune Part Two
اولین پوستر از فیلم Dune Part Two

Dune 2 نتظار طرفداران پایان دهد. این تریلر پیش از این در سینماکان پخش شده بود. این فیلم اتفاقات نیمه دوم رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت را دنبال می‌کند. فیلم Dune Part 2 برای اکران در تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

بررسی فلسفی فیلم Dune 2021 ; شرق شناسی در افق محو می شود

دنی ویلنوو Dune Part 2 را به یک فیلم حماسی جنگی توصیف کرده است و وعده داد که در طول آن شاهد نبردهای زیادی به‌همراه دنیاهای جدید متعددی بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نظرات منتشر شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا