اخبار روز سینما

اولین واکنش ها به فیلم «هتل» پس از گذشت یک هفته از اکران مفرح آن؛ بدون مزخرف و تمسخر

فیلم «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی پس از یک هفته اکران، 7 میلیارد و 500 میلیون تومان جمع آوری کرد و 140 هزار نفر برای دیدن آن راهی سینماها شدند. شایان ذکر است که در قسمت نظرات پست های اینستاگرام مربوط به این فیلم، اکثر بینندگان رضایت خود را از تماشای فیلم اعلام کردند.

به گزارش پی ام آپ، بخش قابل توجهی از مخاطبان در قسمت نظرات مربوط به این فیلم در اینستاگرام از کمدی، موقعیت ها، بازی ها و … ابراز رضایت کردند و تنها برخی از آنها از حضور بیش از حد پژمان جمشیدی در کمدی گلایه کردند. آثار. .

تماشاگرانی که این فیلم را پسندیده بودند در قسمت نظرات نوشتند: «بعد از چند سال یک کمدی واقعی دیدم»، «توقعات یک فیلم کمدی را برآورده می‌کند»، «به هوش مخاطبش کاملا احترام می‌گذارد»، «هم بازی و هم شرایط عالی بودند. پژمان جمشیدی و محسن کیایی واقعا سرگرم کننده هستند.” و…

برخی از تماشاگران درباره بازی پژمان جمشیدی و تداوم حضور او در کمدی های مختلف نوشته اند، برخی انتقاد کرده اند و از سوی دیگر برخی تماشاگران بازی پژمان جمشیدی را یکی از نکات مثبت فیلم دانسته و نوشته اند: “نه من” بازی های تکراری جمشیدی را دوست دارم، اما اگر کس دیگری بود، «جمشیدی در هر فیلمی واقعا خنده دار است».

نظراتی درباره فیلمنامه این نمایشنامه نوشته شده است. یک نفر کامنت گذاشت و نوشت: فیلمنامه متوسط ​​بود، اما راستش ما خندیدیم. یکی دیگر از کامنت‌گذاران نوشت: «شاید در کل داستان جالبی نباشد، اما سرگرم‌کننده و سرگرم‌کننده است». برخی نیز درباره داستان و فیلمنامه اظهار نظر کردند و نوشتند: اتفاقا برخلاف بسیاری از فیلم های کمدی فیلمنامه خوبی داشت و به نتیجه درستی هم رسید.

برخی درباره شکل گیری موقعیت های کمیک در این فیلم نوشته اند: «درست است که برخی موقعیت ها خیلی واقعی نبودند، اما این موضوع ما را آزار نمی دهد»، «کمدی موقعیت به معنای واقعی». هیچ نشانی از خستگی نبود.» و….

«هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی و با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، ریما رامین فر، صدف اسپهبدی، غلامرضا نیکخواه و… از پنجم. مهر آزاد شده است. تهیه کننده این فیلم محمد شایسته بود.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا