اخبار ورزشی

اولین عکس منتشر شده از سروش رفیعی و همسرش از مراسم ازداوجشان!/عکس

اولین عکس از سروش رفیعی و همسرش منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

در فینال جام حذفی فوتبال، تیم‌های استقلال و پرسپولیس از رقابت با هم پرده برداری کردند. به دنبال این بازی، در یک دربی جذاب و نفس‌گیر، این دو تیم در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی، با برتری سرخ‌پوشان با نتیجه ۲ بر یک، شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق به کسب قهرمانی جام برتری شدند. این پیروزی، دومین باری بود که این تیم در فصل جاری موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود.

جشن قهرمانی تیم پرسپولیس، با حضور بازیکنان و اعضای خانواده‌های آن‌ها برگزار شد. در این مراسم، سروش رفیعی همراه با دختر کوچکش نیز حضور داشت و این لحظات خاص و شادی به سوژه عکاسان حاضر در استادیوم تبدیل شد.

اولین عکس منتشر شده از سروش رفیعی و همسرش از مراسم ازداوجشان!/عکس
همسر سروش رفیعی کیست؟

اولین عکس منتشر شده از سروش رفیعی و همسرش از مراسم ازداوجشان!/عکس

 

سروش رفیعی، بازیکن حرفه‌ای فوتبال ایرانی است که در تاریخ 4 فروردین 1369 در شیراز، به دنیا آمد. وی در سطح باشگاهی در چندین تیم در داخل و خارج از ایران قرارداد بسته و همچنین در تیم ملی فوتبال ایران نیز به عنوان بازیکن حضور داشته است. سبک بازی رفیعی بیشتر به عنوان یک هافبک و نیمه مهاجم شناخته می‌شود و با بازی مهاری و سرعت بالای خود، هواداران را به خود جلب کرده است.

این بازیکن در تاریخ فروردین 1400 ازدواج کرد در روز تولد 30 سالگی اش ازدواج کرد. همچنین، سروش رفیعی با شروع فعالیت ورزشی خود در تیم فجر شهید سپاسی شیراز همکاری کرده و به آنان کمک کرده تا در لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۹۰-۹۱ رتبه بهتری کسب کنند.

 

برگرفته از فرتاک نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا