اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فیلم Next Goal Wins منتشر شد

تریلر اولین فیلم ایر منتشر شد: شاید هیچ اطلاعی نداشته باشد که “بنلک” کارگردانی ف یلمی کمدی و بیوگرافی با نام. هوا (Air 2023) کند و حالا اخیراً اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در این پست مشاهده کنید. با پی ام آپلودز همراه باشید.

این فیلم بر اساس معلوم ساخته شده است و داستان فردی به نام «سانی واکارو» را روایت می کند، یکی از فروشنده های شرکت «نایک»، این فرد در جستجو است که قراردادی بزرگ با «مایکل جردن» می بندد که از کفش های نایک. استفاده کند.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «مت دیم ون»، «بن افلک»، «جیسون بیتمن»، «کریس مسینا»، «مارلون وینز»، «کریس تاکر»، «وایولا». دیوی س »،« جوئل گرچ »،« گوستاو اسکاشگورد »،« باربارا سکووا سکووا سکووا، جسیکا گرین گرین گرین گرین گرین گرین جسیکا جسیکا گرین سکووا »

فیلمنامه این فیلم توسط “الکس کانوری” در سال ۲۰۲۱ نوشته شد و به مدت یک سال در لیس ت سیاه ماند اما در نهایت در آوریل سال ۲۰۲۲ «آمازون استودیوز» ساخت این فیلم را بر عهد ده گرفت و فیلمبرداری فیلم در تاریخ ۶ جوئن سال ۲۰۱۸ ۲۰۲۲ در آنجلس آغاز شد.

این فیلم اکران خودش را در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۲۳ در سینما آغاز خواهد کرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا