اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی انیمیشن The Magician’s Elephant منتشر شد !

به تازگی اولین تریلر رسمی انیمیشن The Magician’s Elephant در فضای مجازی پخش شده است. در ادامه می توانید ویدیوی این تریلر را تماشا کنید.

اولین تریلر انیمیشن انیمیشن The Magician’s Elephant منتشر شد: یکی از انیمیشن های جدید پلتفرم نتفلیکس که قرار تا مدتی دیگر منتشر شود شعبده باز باز اقتباس شده است. آخریناً اولین رسمی این انیمیشن منتشر شده است می توانید آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

اولین تریلر رسمی انیمیشن The Magician’s Elephant

  • تریلر انیمیشن The Magician’s Elephant

در ادامه می‌توانید تریلر انیمیشن The Magician’s Elephant را ببینید:

این انیمیشن پیتر را روایت می‌کند، پسری خواهرش عدل را مدت‌ها گم کرده، تا این پیشگویی او می‌گوید که برای پیدا کردن خواهرش باید یک شعبده باز را پیدا کند و او را دنبال کند. این تریلر به ما نمایش می دهد از مجموعه اتفاقاتی که در این انیمیشن قرار است رخ بدهند ماه ماته ن. با توجه به این تریلر می توان گفت که این انیمیشن در فضای فانتزی و جذاب داش است.

هنرمندان صدا ا این انیمیشن شامل نوآ جوپ بندیکت وانگ، سیان کلیفورد برایان تایری هنری، آصف مندوی مندی پتینکین، میراندا ریچاردسون، کری سامر، لورین توسان توسان و داون فرنچ فرنچ. فیل جادوگر قرار است در تاریخ 17 مارس سال 2023 از پلتفرم نتفلیکس پخش شود.

تریلر انیمیشن The Magician’s Elephant

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا