اخبار روز سینما

اولین تریلر از مسابقه واقعی بازی Squid Game منتشر شد [+زمان پخش]

ما سعی کردیم در مقاله اولین تریلر از مسابقه واقعی بازی Squid Game منتشر شد [+زمان پخش]

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اولین تریلر از رقابت واقعی بازی Squid Game منتشر شد. مجموعه بازی های محبوب co-ed اکنون در یک لوکیشن واقعی و با حضور بازیگران واقعی در حال وقوع است.

اولین تریلر از رقابت واقعی بازی Squid Game منتشر شد. سریال کره ای Squid Game عنوان یک سریال مهیج در شبکه نتفلیکس است که با محتوای جذاب و اجرای گیم پلی مرگبار خود به محبوب ترین سریال این شبکه تبدیل شد و اکنون نتفلیکس در حال توسعه نسخه واقعی این سریال است. با افراد واقعی و ماجراجو . اما تفاوت اصلی با نسخه واقعی بازی کامپوزیت مرگ بازیگران است چرا که قرار نیست در این بازی کسی بمیرد.

 

اولین تریلر از مسابقه واقعی Squid Game منتشر شد

تقریباً دو سال از فیلم درام و هیجان انگیز Squid Game محصول کره جنوبی می گذرد شبکه نتفلیکس منتشر شد و به طرز عجیبی در سراسر جهان رکورد می شکند. موفقیت این سریال به حدی بود که بازیگران اصلی وارد مرحله جدیدی در زندگی حرفه ای و شخصی خود شده بودند و مخاطبانی در هر سن و گروهی داشتند. این موفقیت نه تنها منجر به تمدید بازی Squid Game برای فصل دوم شد، بلکه فرصت های تجاری زیادی را برای تولیدکنندگان آن فراهم کرد.

اولین تریلر از مسابقه واقعی بازی Squid Game منتشر شد

در حالی که بسیاری از طرفداران از تماشای این سریال جذاب در تلویزیون خانگی خود لذت می بردند، تعدادی از طرفداران ماجراجو و رقابتی تنها به تماشای آن بسنده نکردند و با نتفلیکس لابی کردند تا بازی Squid Game را وارد دنیای واقعی کند. این دقیقاً همان کاری است که نتفلیکس انجام داد و نام بازی واقعی Squid را به یک بازی ترکیبی تغییر داد: بازی ماهی مرکب: چالش موسسه حالا پس از ماه ها اخبار و گزارش های منفی از این سریال، نتفلیکس بالاخره اولین تریلر خود را در جشنواره تودوم منتشر کرد.

بازی هایی که سری بازی های ترکیبی دیدیم که قرار بود در بازی واقعی Squid اجرا شود، زیرا در دنیای واقعی هیچ کس قرار نیست جان خود را از دست بدهد. اولین نگاه دزدکی از بازی واقعی Squid را در زیر تماشا کنید تا با دیدن نگهبانانی که کلاه‌ها و هودی‌های مخصوص Squid Game را به سر می‌کنند، دوباره به حال و هوای این سری برگردید.

جشنواره تودوم یکی از رویدادهای ویژه شرکت نتفلیکس است که هر ساله در سائوپائولو برزیل برگزار می‌شود و در آن به سریال‌ها و فیلم‌های اصلی تولید نتفلیکس پرداخته می‌شود. امسال نیز این جشنواره با انتشار پیش نمایشی کوتاه از بازی واقعی Squid Game همراه بود که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید.

مانند سریال، بازیکنان لباس گرم کننده سبز و سفید می پوشند و فقط با شماره های خودشان تماس گرفته می شوند. همچنین نگهبانان لباس های صورتی معروف و ماسک های مشکی خود را می پوشند و چیزی نمی گویند تا همه چیز مانند سریال باشد. بازی Green Light, Red Light تاکنون تایید شده است و جایزه هر کسی که بتواند کل بازی را بازی کند و تا پایان باقی بماند 4.56 میلیون دلار است که بالاترین جایزه داستان برای یک واقعیت خواهد بود. نشان می دهد.

بازی واقعی Squid در اوایل سال جاری در یکی از بزرگترین آشیانه های بالن های هوای گرم انگلستان فیلمبرداری شد و در ماه نوامبر در نتفلیکس به نمایش در خواهد آمد. تنها پس از گذشت بیست و هشت روز از تاریخ انتشار، این مجموعه بازی ترکیبی توانست از مرز 1.65 میلیارد ساعت تماشای بینندگان عبور کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا