اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

اولین اقدامات همراه برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

همراه اول علاوه بر ارائه بسته‌های رومینگ ویژه اربعین 1402 اقدامات دیگری از جمله افزایش ظرفیت شبکه، حضور تیم‌های فنی و خدمات مشترکین در نقاط مرزی و عراق، ارائه خدمات رایگان توسط بخشی از روبیکا و امکان‌پذیری را نیز انجام داده است. استفاده از کیف پول دیجیتال آوانو

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی (ع) و همگام با زائران ایرانی شرکت کننده در آیین بزرگ پیاده روی اربعین، همراه اول همچون سال های گذشته پیشنهادات ویژه ای ارائه می دهد. بسته بندی می کند و هزینه رومینگ بین المللی را کاهش می دهد. اقدامات ویژه دیگری نیز در عراق انجام شده است که می توان به افزایش ظرفیت شبکه ارتباطی، حضور تیم های فنی و خدمات مشترکین در نقاط مرزی و در کشور عراق، خدمات رایگان روبیکا و امکان استفاده از اعتبار Uano اشاره کرد. کیف پول.

* حضور تیم خدمات مشتریان در عراق و مناطق مرزی.

تیم های فنی و خدماتی مشترکین اپراتور همراه اول از بازدیدکنندگان پشتیبانی و بر وضعیت ارتباطات تا بازگشت آخرین مسافران از سفر کربلای معلی در 6 نقطه مرزی کشورمان از جمله «باشماق»، «تمرچین» نظارت می کنند. «مهران»، «خسروی»، «چذابه» و «شلمچه» واقع در شهرهای «نجف»، «کربلا»، «کاظمین» و «سمره» نیز مسئولیت زائران ایرانی و رفع مشکلات احتمالی را بر عهده دارند.

تیم های خدماتی مشترکین همراه اول مستقر در عراق در شهر نجف در موکب حضرت فاطمه الزهرا(س)، شهر کربلا در سیدالجوده، باب البغداد، تل مستقر هستند. زینبیه، خیابان الروزتین، مقر مفقودین بین دو شهر، در شهرهای «کاظمین» و «سمره» نیز در جوار حرم حضور دارند. آنها همچنین در “مسیر” اطراف عمودهای 1، 202، 546، 828 و 1120 حضور خواهند داشت.

*افزایش ظرفیت شبکه در شش نقطه مرزی

به مناسبت این ایام، ظرفیت شبکه همراه اول به 250 سایت فناورانه با الحاق 40 سایت جدید و اضطراری در 6 نقطه مرزی مذکور رسیده است.

زیرا سایت های این اپراتور در مسیر شهرها به پایانه های مرزی افزایش یافته است. در مجموع ظرفیت شبکه همراه اول نسبت به اربعین سال گذشته تقریباً 10 درصد افزایش یافته است.

* سرویس روبیک رایگان برای زائران اربعین.

سوپر اپلیکیشن روبیکا نیز برخی از مهم ترین خدمات خود را برای بهبود وضعیت ارتباطی زائران اربعین به صورت رایگان ارائه می کند.

زائران اربعین می توانند با استفاده از رومینگ همراه اول از خدمات صوتی و تصویری روبیکا و همچنین سرویس روبینو به صورت رایگان در مسیرهای پیاده روی و در تمامی شهرهای عراق استفاده کنند.

برای بهره مندی از این خدمات لازم است زائران قبل از خروج از کشور و ایران آخرین نسخه اپلیکیشن روبیکا را بر روی گوشی خود نصب و فعال کنند تا پس از خروج از مرزهای کشور به رومینگ بپردازند. خدمات امکانات پیک و استفاده از سرویس Robinoy این بستر.

Rubino یک برنامه شبکه اجتماعی فوق العاده از روبیکا است، پلتفرمی که کاربران می توانند لحظات خود را با ارسال عکس و ویدئو در قالب پست و استوری ثبت کنند و با پخش زنده، لایک و کامنت با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

همراه اول به عنوان یکی از سهامداران عمده ابر اپلیکیشن روبیکا اعلام کرده است که پیام رسانی و سرویس «روبینو» در این اپلیکیشن رایگان بوده و در عراق با استفاده از رومینگ First Companion قابل استفاده است.

پیش از این روبیکا از امکان برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان برای زائران سرزمین آخرالزمان خبر داده بود که با استقبال خوب زائران مواجه شد.

* امکان استفاده از کیف پول دیجیتال همراه اول در سفر اربعین.

یکی دیگر از خدمات ویژه ای که حمار اول به زائران ایرانی دارای سیم کارت از این اپراتور ارائه می کند، امکان بارگذاری «کیف پول» دیجیتالی حمار اول در اپلیکیشن «همراه من» است که امکان استفاده از این سرویس را در کوتاه ترین زمان ممکن می کند. زمان ممکن در سفر به عتبات عالیات از این عملگر استفاده کنید

کیف پول دیجیتال همراه اول در اپلیکیشن های «محرم من» و «یوانو» رایج است و دارندگان سیم کارت های اعتباری و دائمی موبایل اول می توانند قبل از سفر به عراق و در طول سفر بدون استفاده از کارت اعتباری کیف پول خود را شارژ کنند. ، در اپلیکیشن موبایل My و Uano از تمامی خدمات تلفن همراه اول اعم از خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبوض با امکان پرداخت آنی و خرید بسته های رومینگ بهره مند خواهید شد. .

از جمله قابلیت های شارژ کیف پول دیجیتال همراه اول، تسریع در دریافت خدمات مربوط به سیم کارت و عدم نیاز به استفاده از اطلاعات کارت بانکی در زمان تراکنش است که می تواند زائران را در زیارت خود یاری کند.

همراه اول برای رعایت حقوق مشترکین در سفر زیارتی اربعین به مشترکان ثابت خود در عراق پیامک هشدار می دهد که مصرف اینترنت آنها به 50 هزار تومان می رسد.

*نحوه خرید بسته های ویژه اربعین با همراه اول

همراهان اول می توانند بسته های ویژه اربعین را با یکی از روش های مراجعه به فروشگاه همراه اول به آدرس store.mci.ir«برنامه موبایل من»، «ستاره 10 ستاره کد 40 میدان» و «مراجعه به دفاتر مستقر در پایانه های مرزی و پایانه سلام» عملکرد و اطلاعات تکمیلی در مورد آن از لینک https://mci.ir/roaming-iraq برای دریافت

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان اولین اقدامات همراه برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین

که در تاریخ 2023-08-22 13:03:25 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا