اخبار ورزشی

حضور دوباره فردوسی پور پس از برنامه 90 برای اولین بار در برنامه ورزشی فوتبال برای همه1/جزئیات

پس از سال ها غیبت در برنامه نود عادل فردوسی پور،الان می توانید: اولین اجرای فردوسی پور در برنامه ورزشی فوتبال 360 گفتگو با علی دایی را ببینید.

اولین اجرای فردوسی پور بعد از نمایش سال 90 در سایت Football 360 در دسترس همه قرار گرفت. این سایت یک سایت اطلاع رسانی و تولید محتوای ورزشی است که در سال 1400 پس از توقف برنامه 90 به سردبیری عادل فردوسی پور تاسیس شد.

برنامه نود جدید که توسط فردوسی پور اجرا می‌شود، برنامه فوتبال 360 نام دارد. در اردیبهشت ۱۴۰۱ نرم‌افزار کاربردی فوتبال ۳۶۰ برای سیستم عامل اندروید رونمایی و در کافه بازار عرضه شد این اپلیکیشن بستری برای پخش برخط اجرا (به سبک برنامهٔ ۹۰) و گزارش فوتبال توسط عادل فردوسی‌پور است.

اولین اجرای فردوسی پور در برنامه ورزشی فوتبال 360

«عادل فردوسی پور» با «فوتبال 360» به عرصه اجرای ورزشی بازگشت. وبسایت و اپلیکیشن «فوتبال 360» اولین رسانه شخصی اوست. «عادل» در اولین برنامه خود به سراغ «علی دایی» اسطوره فوتبال ایران رفت.

پس از حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر، «دایی» که در راس اخبار ورزشی ایران قرار داشت، در گفت وگویی تفصیلی مقابل دوربین «فوتبال 360» رفت و با یکی ازهم‌دانشگاهی و رفیق صمیمی به گپ و گفت و گو پرداخت.

برنامه فوتبال 360

اولین مهمان عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال 360 علی دایی از نام های پیشکسوت فوتبال ایران بود که گفت و گوی او تاکنون در سه قسمت منتشر شده است. از دیگر برنامه های پرمخاطب فردوسی پور می توان به گفتگوی عادل فردوسی پور با پژمان جمشیدی کارگردان است.

با نصب Football 360 می توانید اخبار و جزئیات فوتبال ایران و جهان را در قالبی جدید و با برنامه ای جامع بر روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید. از آنجایی که سبک و سیاق اخبار فردوسی پور همیشه مورد توجه علاقمندان به فوتبال است، این برنامه در مدت زمان کوتاهی توسط هزاران نفر از علاقمندان دانلود و نصب شد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا