اخبار روز سینما

“گوهر خیراندیش” با یک خطای پزشکی تا کام مرگ رفت!/ عکس + جزئیات

گوهر خیراندیش نزدیک بود با آمپول هوا جان خود را از دست بدهد!

گوهر خیراندیش، همسر مرحوم جمشید اسماعیل‌خانی و مادر سه فرزند، در حال حاضر در خارج از ایران زندگی می‌کند. او در تعداد زیادی از سریال‌ها بازی کرده و به علت اتفاقات مختلف در طول فرآیند فیلمبرداری، مکرراً مشکلاتی را تجربه کرده است. گوهر خیراندیش به‌علاوه از مشغولیت در دوره‌های فیلمبرداری، در وقت‌هایی که از محل تولید فیلم‌ها خارج می‌شود، با مسائل عجیبی نیز مواجه شده است. او در یک مصاحبه درباره رویدادهای جالبی که در پشت‌صحنه سریال “حماسه آرد” رخ داده بود، صحبت کرد. گفته است که به دلیل آپاندیسیت و عدم توجه به نیازهای خود در مورد تولید، به اندازه‌ای به سمت مرگ حرکت کرده بود. او تاکید دارد که در یکی از سناریوها، اگر دخترش به موقع نمی‌رسید، تصمیم گرفته بودند با استفاده از آمپول هوا او را به بیمارستان منتقل کنند.

"گوهر خیراندیش" با یک خطای پزشکی تا کام مرگ رفت!/ عکس + جزئیات

هر آنچه در مورد سنگ معدن خیراندیش نمی دانستید

فعالیت هنری گوهر خیراندیش از سال ۱۳۴۹ با همکاری در یک گروه تئاتر در شیراز آغاز شد. در همین سال، او با جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد که این آشنایی نهایتاً به ازدواج این دو نفر منجر شد.

گوهر خیراندیش در سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران پذیرفته شد و همراه با همسر و فرزندانش از شیراز به تهران مهاجرت کرد. در کنار تحصیلات دانشگاهی، به فعالیت در تئاتر ادامه داد.

او در دانشگاه در سه رشته پزشکی، زبان انگلیسی و هنر قبول شد، اما به دلیل علاقه‌اش به هنر و تئاتر، این راه را انتخاب کرد. این تصمیم او را خرسند کرده و با انتخابش راضی است. اگرچه به پزشکی هم علاقه داشت، اما از انجام این رشته به دلیل ترس از خون‌دیدن خودداری کرد.

تمام این تجربه‌ها و تصمیم‌ها به گوهر خیراندیش در شغف و علاقه‌اش به هنر کمک کرده و او را به یک هنرمند پرکار و موفق تبدیل کرده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا