اخبار روز سینما

رونمایی ژاله صامتی از داماد جذاب و خوشتیپش!/عکس

عکسی از دختر ژاله صامتی در کنار همسرش در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

ژاله صامتی 14 فروردین وی در سال 1351 در تهران به دنیا آمد. ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. ژاله صامتی در تهران و در خانواده ای ازنایی به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا بود و فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم «دت یعنی دختر» به کارگردانی ابوالفضل جلیلی آغاز کرد و سپس به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی وی در سال 1398 انتخاب شد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

اولین عکس دختر و داماد ژاله صامتی توجه زیادی را به خود جلب کرد ژاله صامتی در ۱۴ فروردین او بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سال ۱۳۵۱ در تهران زندگی می کند و فارغ التحصیل کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر است. وی فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر بود و از سال ۱۳۷۳ فعالیت هنری خود را به عنوان بازیگر نقش اول فیلم آغاز کرد و «ارغوان دشت» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد. چندی پیش اولین عکس دختر و داماد ژاله صامتی سر و صدای زیادی به پا کرد و هنوز مشخص نیست این عکس واقعی است یا خیر.

رونمایی ژاله صامتی از داماد جذاب و خوشتیپش!/عکس

زندگی شخصی ژاله صامتی

ژاله صامتی، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۱۴ فروردین در سال 1351 در تهران به دنیا آمد و فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر است.

این هنرمند زن یکی از بازیگران ساده و باصفای دنیای هنر است و پدر و مادرش اصالتا اهل شهرستان ازنا در استان لرستان هستند. از خانواده ژاله صامتی اطلاعات زیادی در دست نیست اما او عکس مادرش را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا