اخبار روز

انهدام باند قاچاق اسلحه در مرز بلوچستان و بلوچستان

مرزبانان هنگ مرزی جاکیگور با حضور مسئولان اطلاعاتی حوزه دفاعی از فعالیت قاچاقچیان اسلحه مطلع شدند و بلافاصله اقدامات لازم را برای دستگیری و خنثی سازی اهداف مخرب احتمالی آنها انجام دادند.
معاون مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق اسلحه و کشف 3 کمربند و یک کلاش در مرزهای جنوبی این استان خبر داد.
سرهنگ جواد رفیعی در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی «جکیگور» با اشراف اطلاعاتی حوزه دفاعی از فعالیت قاچاقچیان اسلحه مطلع و بلافاصله اقدامات لازم را برای دستگیری و خنثی سازی انجام دادند. اهداف مخرب بالقوه شما
مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: مرزبانان این فرماندهی پس از هماهنگی با مقام قضایی به منطقه مرزی اعزام و با رعایت نکات امنیتی و حفاظتی، منطقه را به دقت مورد بازدید و بررسی قرار دادند.
ادامه داد: ماموران هنگ مرزی جکیگور با پیگیری نقاط حفاظتی و امنیتی گشت زنی منطقه، موفق به توقیف یک دستگاه خودرو، دستگیری چهار متهم، کشف سه قبضه سلاح کمری کلت و یک قبضه سلاح کلاش به همراه خشاب های مربوطه شدند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا