اخبار روز

وزیر اطلاعات : انتقام سخت و ویرانگر در انتظار رژیم صهیونیستی است!/جزئیات

 

وزیر اطلاعات گفت: آمریکا و دولت های حامی رژیم صهیونیستی بدانند که مردم منطقه، مردم آزادی خواه و عدالت خواه و ظلم ستیز جهان حمایت های خود را بی پاسخ نخواهند گذاشت. ما باید منتظر انتقام الهی و انتقامی که مردم بر آنها تحمیل می کنند باشیم. این یک انتقام  سخت، ویرانگر، مهلک و نابودکننده‌ای است.

سید اسماعیل خطیب در جلسه شورای اداری لرستان با محکومیت کشتار دسته جمعی و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه که در حضور تمامی فعالان حقوق بشر انجام می شود، گفت: این اقدام فاجعه بار قطعا اتفاق خواهد افتاد. خیانت به بشریت در «و نتیجه این اقدام جنایتکارانه این است که روند عادی سازی رژیم صهیونیستی به دلیل یک شکست جبران ناپذیر به حالت عادی باز نمی گردد. اگرچه دولت‌ها تاکنون تلاش کرده‌اند از طریق عادی‌سازی با رژیم موسوم به صهیونیستی به امنیت و سعادت آمریکا برسند، اما علی‌رغم نظر مردم خود، باید بدانند که این معادله تغییر جدی کرده و عملا دیگر برای آنها نتیجه و ثمری نخواهد داشت.

وزیر اطلاعات عملیات طوفان الاقصی را پیچیده ترین، هوشمندانه ترین، شجاعانه ترین و موثرترین عملیات جبهه مقاومت توصیف کرد که برای رژیم صهیونیستی شکننده، مرگبار و غیرقابل جبران است و تحول استراتژیک جدی در منطقه و منطقه ایجاد خواهد کرد. معادلات جهانی

خطیب با اشاره به قدرت جعلی رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم نه امنیت در داخل و نه در خارج را تجربه خواهد کرد، شکاف اجتماعی و اختلافات سیاسی عمیق تر خواهد شد، اعتماد و امیدی که اشغالگران به امنیت خود داشتند برای همیشه از بین خواهد رفت. و نیروی بازدارنده ای که در خارج از مناطق شبه خود برای امنیت خود فراهم کرده بودند فرو می ریزد و دیگر دلیلی برای ایجاد شرایط بازدارنده و موثر برای امنیت خود وجود نخواهد داشت و عملیات طوفان الاقصی نشان داده است که قدرت ها تجهیزات، فناوری‌ها و فناوری‌های پیشرفته نمی‌توانند برای کسانی که مرتکب جنایات شده‌اند، امنیت ایجاد کنند.

وزیر اطلاعات گفت: اگرچه امروز آزادی خواهان و افکار عمومی اکثر کشورهای جهان در کنار مردم فلسطین هستند، اما رئیس جمهور آمریکا به سرزمین های اشغالی آمده، به خون مظلوم برمی خورد و از رژیم صهیونیستی و رژیم صهیونیستی حمایت می کند. مظلومان، بی خانمان ها و غیرنظامیان در فلسطین هر روز با صدمات، خشونت، جراحت و ویرانی مواجه می شوند که از آمریکا سرچشمه می گیرد. بنابراین، آمریکا و همه دولت‌های حامی رژیم صهیونیستی باید بدانند که مردم منطقه، مردم آزادی‌خواه و عدالت‌خواهان و ظلم‌ستیزان جهان حمایت‌های خود را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و باید پاسخگو باشند. در انتظار انتقام الهی و انتقامی که از سوی مردم بر آنان تحمیل خواهد شد. این انتقامی سخت، ویرانگر، مرگبار و ویرانگر برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود.

خطیب تصریح کرد: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع فلسطین بار دیگر نشان داد که حقوق بشر ابزاری در دست ابرقدرت ها برای دستیابی به اهداف سرکوبگرانه خود است و شورای امنیت هیچ اقدامی برای حمایت از آنها مظلومانه انجام نداده است. فقط به منظور قدرت آمریکا و خواسته های ظالمانه و استعماری اش استفاده می شود.

وزیر اطلاعات به تلاش شبانه‌روزی دولت سیزدهم برای فائق آمدن بر مشکلات، رشد و پیشرفت کشور اشاره کرد و افزود : این دوره یکی از مؤثرترین دورانی است که با همراهی و همکاری همه مجموعه‌ها، دولت آیت‌الله رئیسی توانسته رشد تولید و کاهش نرخ بیکاری را رقم زند.

خطیب خدمت به مردم را برجسته کرد و گفت: آنچه امروز می تواند به ما امنیت بدهد خدمت به مردم و رضایت آنهاست. سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه های امنیتی و اطلاعاتی با همکاری و همراهی مراجع اطلاعاتی، امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی در مقابله با جنگ ترکیبی و فعالیت های گسترده سپاه به موفقیت های موثری دست یافتند. سازمان های اطلاعاتی و با یکدیگر اقدامات درهم تنیده و متحد رسانه های دشمن. و اصالت آن در بسترسازی برای رضایت مردم است که خدمت عملی به این ملت و مردمی که حامی ما هستند می تواند امنیت، ثبات و پیشرفت کشور را تضمین کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا