اخبار روز سینما

انتقاد شدید سیدجواد هاشمی از دولت

به نقل از شمانیوز


یواد هاشمی او بازیگر با اخلاق و شایسته سینمای ایران است که در سال های اخیر حاشیه های زیادی را به همراه داشته است. یواد هاشمی این بازیگر جوان با توجه به چهره معصوم و نازش تنها نقش های مثبت را ایفا کرده و در بیش از 20 فیلم در نقش شهید ایفای نقش کرده است. در زیر عکس همسر و فرزندانش را مشاهده می کنید. یواد هاشمی خواهید دید

تابستان از راه رسیده و سینما به عنوان یکی از پرطرفدارترین و در دسترس ترین سرگرمی های خانواده ها هنوز فیلم جذابی برای کودکان و نوجوانان اکران نکرده است.

سال گذشته فیلم‌ها و انیمیشن‌های متعددی در اکران سینماها اکران شدند و در گیشه موفق بودند، اما اکنون به نظر می‌رسد با توجه به افزایش هزینه‌های تولید و نگرانی از وضعیت اکران، فیلمسازان فعال و با تجربه در سینمای کودک تمایل چندانی ندارند. . به کار آنها در این زمینه ندارند.

سیدجواد هاشمی که تقریباً از زمستان سال گذشته فیلم «جزیره فضایی» (تورنادو 2) را اکران داشت و اکنون آن را به صورت آنلاین در بسترهای اینترنتی اکران می کند، درباره وضعیت فروش فیلمش در اکران آنلاین و اینکه آیا قصد ساخت فیلم جدید را دارد یا خیر. وی گفت: اکران اینترنتی «جزیره فضا» در مقایسه با اکران سینما وضعیت بهتری داشته است، زیرا تنها 30 درصد فروش در سالن به تهیه کننده تعلق می گیرد و آن هم برای فیلمی که در سال 2018 ساخته شده است. با دو میلیارد تومان و بعد از حدود پنج سال، بلیت هایش را پنج میلیارد تومان می فروشد، تنها یک میلیارد و 800 میلیون تومان به سرمایه گذار فیلم برمی گردد و این رقم بسیار مفرح است. جالب ترین نکته این است که این رقم مشمول مالیات است و نه تنها حتی درآمد حاصل از تولید را به دست نیاورده ایم و سقوط کرده ایم، بلکه باید مالیات هم بدهیم. بنابراین با چنین شرایطی به نظر می رسد در مسیری هستیم که فیلمسازان مستقل نمی توانند فیلم بسازند و سینمای خصوصی شکست می خورد. من دیگر نمی توانم به این اتفاقات نگاه مثبت داشته باشم.

ایسنا


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا