اخبار روز سینما

انتقاد تند پرویز پرستویی از بهروز افخمی + واکنش کنایه آمیز افخمی

افخمی: شما که مخالف اعدام بودید حالا برای قاتلان مهرجویی رضایت می گیرید!

بهروز افخمی گفت: از زنانی که در این مورد صحبت کردند، شکایتی ندارم. اما به مردانی که اشک تمساح ریختند و ژست مردمی دلسوز و غمگین را به خود گرفتند، می گویم که شما مخالف اعدام بودید.

پی ام آپلود، شوخی ها و خنده های بهروز افخمی بی پایان است و موجی از واکنش های منفی را در پی داشته است. آغاز این واکنش ها با هانیه توسلی خیلی در فضای مجازی پخش شد و حالا پرویز پرستویی با انتشار پستی جنجالی به صحبت های افخمی پاسخ داد.

پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

خدا را شکر که آب از آسیاب بیرون آمد!

آقای بهروز افخمی شاد و خندان چراغ را برای فیلمبرداری رها نکردند، خانه آقای مهرجویی را پیدا کردند!

آقای افخمی ایده جدیدی دارد.

نه برای از دست دادن و کشته شدن آقای مهرجویی و همسرش، بلکه به فکر نوشتن داستان جنایی به سبک هیچکاک افتاد! با چهره ای خندان!

او حتی نمی دانست که پلیس با متهم برای بازسازی صحنه جنایت آمده است! وای!

مطمئن باشید آقای افخمی همیشه خندان و شاد باشد

چه داستان جنایی، این جنایت!

دو نفر غرق در خون، سلاخی و یکی به فکر نوشتن رمان جنایی به سبک هیچکاک است! با لب های خندان!

آقای افخمی همیشه سر وقت می آید و می خواهد کاری در کارستان انجام دهد اما متاسفانه هیچ وقت موفق نمی شود.

1- مثلاً جناب ناصرخان تقوایی سریال میرزا کوچوک خان را ساخت، حتی 45 دقیقه از سریال ساخته شد!

انشالله که متوجه شد، زود رسید، با ارتباطات تلویزیونی اش کار را به خودش گرفت و آقای تقوایی را بیکار و ناامید به خانه آورد.

اما موفقیت آقای افخمی از تولید میرزا خوخک خان!

2- مرحوم آقای علی حاتمی که یک فیلم تختی ساخت و عمر چندانی نداشت به سرعت آقای افخمی رسید و می خواست این کار به بایگانی تاریخ نرود و ساخت تختی را بر عهده گرفت. که ای کاش به موقع نمی رسید!

3- وقتی آقای خمینی فوت کردند به موقع آمدند و شروع به تولید فیلمی به نام پسر صبح کردند که نقش مذهبی داشت. این کار چندین سال با هزینه های هنگفت ادامه پیدا کرد و نتیجه این شد که او در جشنواره هو شد!

و حالا دوباره خوشحال است و لبخند می زند، رمان جنایی می نویسد، هنوز خیلی از ماجرا خبر ندارد، همسرش همه اخبار را به او گفته است!

آقای افخمی لطفا به سبک هیچکاک داستان ننویسید و بدن هیچکاک را در گور تکان ندهید…»

افخمی: شما که مخالف اعدام بودید حالا برای قاتلان مهرجویی رضایت می گیرید!

بهروز افخمی در پخش برنامه رادیویی هشت استودیو درباره جنجالی که اخیرا پس از حضور وی در صحنه قتل داریوش مهرجویی به وجود آمده است، گفت: برخی از افرادی که معتقدند فراموش شده اند از این فرصت استفاده می کنند تا توجه مردم را به سمت خود بکشانند.

افخمی ادامه داد: می خواهم داستان بنویسم و ​​اگر بخواهم مستند بسازم تحقیق لازم است. من مدت ها بر این عقیده بودم که خوب است فیلمنامه ها همه اقتباسی باشند، یعنی اول موضوعشان نوشته شود.

وی افزود: در آمریکا حدود 90 درصد فیلم ها این گونه است، یعنی تا زمانی که داستانی نوشته نشود و پرفروش نشود، ساخت فیلم جدید تقریبا غیرممکن است جز فیلمسازان بسیار باتجربه. از این به بعد اگر یک زندگی کامل وجود داشته باشد ترجیح می دهم اول یک داستان بنویسم و ​​منتشر کنم و بعد مرحله تحقیق تا زمانی که بتوان آن را مستند ساخت.

وی درباره صحبت با قاتل نیز گفت: هنوز حرف قاتل را نشنیده ام و ندیده ام، آن روز به درب خانه مهرجویی رفتیم و می خواستیم از خیابان فیلم بگیریم چون آمده بودند. برای بازسازی صحنه

افخمی همچنین درباره حاشیه ها و هجمه برخی اهالی سینما به او در فضای مجازی اظهار داشت: فکر نمی کنم نیازی به توضیح باشد. اینها حرف آدمهای مالیخولیایی است. این خنده می تواند خنده تلخ یا خنده شخصی باشد که با افرادی ملاقات کرده که انتظارش را نداشت و اکنون باید به سوالات آنها پاسخ دهد و در این کار بی ادبی نکرده است.

وی در خصوص واکنش ها گفت: اینها افراد بیمار هستند. افرادی که فراموش شده اند و ممکن است برخی سفارشی دریافت کرده باشند. من در مورد زنان صحبت نمی کنم. زنان احساساتی هستند و به راحتی نگران و احساساتی می شوند. من از زنانی که در مورد این موضوع صحبت کردند شکایتی ندارم. اما به مردانی که اشک تمساح ریختند و ژست مردمان دلسوز و غمگین را به خود گرفتند، می گویم: شما بودید که مخالف اعدام بودید و اکنون می بینم که برای قاتلان مهرجویی تلاش می کنید تاییدیه بگیرید؟ این کاریست که تو باید انجام بدهی.

وی افزود: شما آنقدر احساساتی و انسان دوست هستید که لبخند من شما را آزرده خاطر کرد و به من فحش دادید و به من کفتار خطاب کردید. اینها حیوانات اینترنتی شده اند. یک فرد با هوش متوسط ​​آنقدر باهوش است که این کلمات بیمار را نگوید.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا