اخبار روز سینما

انتقاد تند مدیر برکنار شده گروه اجتماعی شبکه سه در برنامه جدید تلویزیون و حمله به بازگشت آریا عظیمی نژاد: کی پشیمان شدی که با سید و سما برگشتی؟!

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

دیاریو دو سینما: این بار هجمه به بازگشت آریا عظیمی نژاد: «کی پشیمان شدی که به سد و سیما برگشتی؟!» انتقاد تند مدیر گروه اجتماعی شبکه سه از برنامه جدید تلویزیون حذف شد. پس از حمله محمدرضا شهبازی به گلزار و بازگشت رشیدپور به تلویزیون که باعث لغو هر دو برنامه و ادامه حضور شهبازی شد، حالا در قطب مقابل جنگ داخلی صدا و سیما، محمدرضا نجارزاده، مدیر برکنار شده گروه اجتماعی شبکه سه. ، به آریا عظیمی نژاد حمله کرد و برنامه جدید صدا و سیما را افشا کرد. بر روی یادداشت ایشان عنوان «5 درصد دو برابری» نوشته شده است: «1- جناب آقای راوی، شما سال گذشته 100 مطلب علیه امنیت کشور منتشر کردید، کی توبه کردید و کجا رفتید، 2- نه. به میزبان ما در شورش های سال گذشته بگویید؟ داری پولت رو میزنی توی خون جوانان این مملکت دقیقا کجا؟ پولت رو گذاشتی (اون موقع صدا و سیما بود) 3- چرا اون فیلم 13 دقیقه ای اینجا پخش نمیشه؟ اگه اون ویدیو قبول بشه…همه راضی میشن این برنامه رو با خون شهید عجمیان و آرمان شری پخش کنن! 4-شنیدیم قیمت کل 15 قطعه 15 میلیارد میشه قطعات میشه 1 میلیارد؟ آیا برای بالا بردن اغتشاشات روی آنتن برنامه امام حسین (ع) یک میلیارد کمک می کنیم؟ با توجه به انتشار اخیر مدیر محترم شبکه مربوطه، تحول سازمان را «برنامه یک درصدی» نگذاریم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا