فیلم و سریال

انتظارها برای تریلر The Walking Dead به پایان رسید!

سریال تلویزیونی “مردگان متحرک” یا “والکینگ دد” (The Walking Dead) یک سریال آمریکایی در ژانر درام، ترسناک و پسا آخرالزمانی است که به کارگردانی “آنجلا کنگ” و فرانک دارابونت” ساخته شده است. فرانک دارابونت یک کارگردان پرآوازه فیلم‌های مشهوری همچون “مسیر سبز” و “رهایی از شاوشانگ” است. این سریال بر اساس یک کمیک بوک با همین نام، که نوشته رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد است، ساخته شده است.

در این سریال بازیگران مطرحی مانند “اندرو لینکولن”، “جفری دین مورگان”، “نورمن ریدس”، “جان برنتال”، “سارا وین کالیز”، “لوری هولدن”، “جفری دی‌مان”، “استیون ین”، “چندلر ریگز”، “لورن کوهن”، “دانای گوریرا”، “مایکل راکر”، “دیوید موریسی”، “ملیسا مک‌براید”، “امیلی کینی” و “چاد کولمن” نقش اصلی را بازی می‌کنند.

این سریال داستان تعدادی بازمانده در جهان پس از یک آخرالزمان زامبی‌ها را روایت می‌کند. زامبی‌ها که به نام “والکرز” شناخته می‌شوند، همه جا را فراگرفته‌اند و تلاش بازماندگان برای پیدا کردن مکانی امن برای زندگی و مقابله با زامبی‌هاست. این سریال پس از پخش قسمت اول آن در سال ۲۰۱۰، شناخته شده و مورد استقبال بسیاری از منتقدان و علاقه‌مندان به این ژانر قرار گرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند با زیرنویس فارسی سریال “مردگان متحرک” را از دیجی‌موویز تماشا کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا