اخبار روز سینما

سریال جدید «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» راهی نمایش خانگی شد/ تاریخ دقیق انتشار!

بعد از انتظارهای طولانی بلاخره زمان پخش سریال جدید سورش صحت اعلام شد. زمان پخش این سریال در قالب فیلم نمایش خانگی به کارگردانی سروش صحت به نام «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» مشخص شد. اثر جدید این کارگردان مشهور به زودی از طریق دو پلتفرم نمایش خانگی یعنی «نماوا» و «فیلیمو» منتشر خواهد شد.

به گزارش پی ام آپ، سریال جدید سروش صحت به نام «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» به زودی از طریق دو پلتفرم «نماوا» و «فیلیمو» منتشر خواهد شد.

سروش صحت پس از کارگردانی مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» که در سال 1397 از شبکه سه پخش شد، راه خود را به شبکه داخلی سیما تغییر داد که حاصل آن ساخت سریالی با عنوان «همه عمر چندتا بهاره» شد.

او این سریال را در سال 1400 شروع کرد که تصویربرداری آن تقریباً 18 ماه طول کشید. سریال جدید صحت در تهران، چند شهر شمالی و جزایر کیش و قشم تصویربرداری شده است.

سروش صحت نیز مانند کارهای اخیرش فیلمنامه این سریال را با همکاری ایمان صفایی نوشته است.

او در این مجموعه از حضور بازیگرانی چون علی مصفا، کاظم سیاحی، بیژن بنفشه خواه و قدرت الله یزدی که در کارهای قبلی او حضور داشتند بهره برده است.

علاوه بر این بازیگران که سابقه همکاری با صحت را دارند، بازیگران دیگری مانند آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی در سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» حضور دارند. همچنین بازیگران سرشناسی از جمله هوتن شکیبا و پژمان جمشیدی نیز در این سریال به عنوان مهمان حضور داشته اند.

داستان این سریال درباره خانواده «ربانی» است که به دلیل ورود ناخواسته مار، کشف یک دست نوشته نفیس و حفره ای مرموز، زندگی آرامشان زیر و رو می شود…

هنوز وقت سریال “مگه تموم عمر چند تا بهاره؟” از سوی پلتفرم های پخش اعلام نشده است، اما با توجه به اینکه پخش سریال «آکتور» پنجشنبه ۱۸ خرداد با پخش قسمت بیستم به پایان می رسد، احتمال می رود سریال سروش صحت جایگزین آن شود.

سریال جدید «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» راهی نمایش خانگی شد/ تاریخ دقیق انتشار!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا