اخبار روز سینما

انتشار یک خبر عجیب از همکاری ایرج طهماسب با صداوسیما «فیستا» از تلویزیون؟

خبر پخش فصل جدید سریال «مهمونی» در نوروز 1403 از شبکه نسیم شور و هیجان زیادی را به همراه دارد. از یک طرف این ابهام وجود دارد که اگر قرار است ایرج طهماسب با تلویزیون همکاری کند چرا «کلاه قرمزی» تکرار نمی شود؟ و از طرفی سوال این است که آیا صداوسیما حاضر به ساخت برنامه ای با مختصات «پارتیزمی» خواهد بود یا خیر؟

به گزارش پی ام آپ، امروز در فضای مجازی این خبر منتشر شد که نوروز 1403 فصل جدید سریال «مهمونی» با بازی ایرج طهماسب و نمایش عروسکی و مهمانان جدید از شبکه نسیم پخش می شود.

ماجرا از این قرار است که نامه ای از اداره کل بازرگانی صدا و سیما در فضای مجازی منتشر شده است. این اداره کل با اشاره به بازگشت ایرج طهماسب و برنامه پرمخاطب وی به چارت تلویزیونی، از مدیران شرکت ها، صاحبان صنایع و مراکز تبلیغاتی دعوت کرد تا با ارسال درخواست های خود به منظور تبلیغات اختصاصی این برنامه، جایگاه این آگهی را به این شبکه اختصاص دهند. بیشترین مقدار ارائه شده .

این در حالی است که ایرج طهماسب چند سال پیش تولید «کلاه قرمزی» را به دلیل اختلاف با تلویزیون متوقف کرد. سریالی پرطرفدار و خاطره انگیز که عموم مردم همچنان آن را به مهمانی ترجیح می دهند. در واقع ایرج طهماسب پس از قطع همکاری با تلویزیون تصمیم گرفت سریال «مهمان» را در شبکه برنامه خانگی بسازد. حالا اگر قرار است دوباره همکاری کنند، چرا تلویزیون به فکر بازگرداندن کلاه قرمزی نبوده است؟

مهم این است که «مهمان» با قالب جدیدی که با خطوط قرمز تلویزیون همخوانی ندارد برای شبکه تلویزیونی داخلی تولید شد. از صفحه ساز و بخش مربوط به موسیقی ملل گرفته تا ویژگی های خاص شخصیت هایی مثل شباش و دیجی و حتی پشه و گربه و حتی طرز صحبت ایرج طهماسب هیچ کدام به قاب تلویزیون مربوط نمی شود. .

حالا در این شرایط چطور ممکن است «پارتی» به شکل فعلی از تلویزیون خارج شود؟ آیا واقعا مسئولان تلویزیون حاضر به پخش چنین برنامه ای هستند؟ این ماجرا تنها در صورتی میسر می شود که طهماسب خطوط قرمز تلویزیون را رعایت کند و نمایش را به سمت دیگری ببرد. اتفاقی که قطعا تغییرات جدی در این برنامه ایجاد خواهد کرد.

هیچ واکنشی از سوی سازندگان این سریال وجود ندارد و مشخص نیست واقعیت چگونه خواهد بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا