اخبار روز سینما

انتشار پوستر متحرک خنده دار قسمت بیست و دوم سریال «پارتی» با حضور علی زندوکیلی آیا گربه عاشق می شود؟

پوستر قسمت بیست و دوم سریال «پارتی» منتشر شد که علی زند وکیلی مهمان این قسمت را در کنار یک عروسک گربه سوار بر اسب سفید نشان می دهد. پیش از این در پوستر قسمت دهم این سریال علیرضا کمالی را با کت و شلوار مشکی و لباس عروس دیده بودیم.

به گزارش پی ام آپ، یکی از شوخی های خنده دار سریال «پارتی» به خواب ازدواج گربه برمی گردد. او مدام به دنبال گزینه های ازدواج در میان مهمانان همیشگی «پارتی» یا جوانانی است که به عنوان مهمان به برنامه می آیند.

او به همه مهمانان می گوید که هر شب خواب مرد جوانی را می بیند که سوار بر اسب سفید تا لب برکه می رود، اما هرگز از آب نمی گذرد و به او نمی رسد.

در دهمین قسمت از این سریال دیدیم که کیته با لباس عروس و درخواست ازدواج با علیرضا کمالی، حالا در پوستر قسمت بیست و دوم او را در کنار اسب سفیدی که علی زند وکیلی سوار می شود، می بینیم. به نظر می رسد این خواننده محبوب قرار است در نقش سوار رؤیایی گربه ظاهر شود.

قسمت بیست و دوم سریال «پارتی» به کارگردانی ایرج طهماسب چهارشنبه 25 مرداد ساعت 8 صبح روی پلتفرم های نماوا و فیلمو پخش خواهد شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا