اخبار روز سینما جهان

انتشار مقاله پر احساس دختر بروسلی در پنجاهمین سالگرد پدرش! + عکس

دختر «بروس لی» در پنجاهمین سالگرد درگذشت پدرش مقاله‌ای پراحساس منتشر کرد. لی پنجاه سال قبل و در تاریخ ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ از دنیا رفت در حالی که ۳۲ ساله بود. او با نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی چون «اژدها وارد می‌شود» (Enter the Dragon) و «رئیس بزرگ» (The Big Boss) به نماد سینمای رزمی تبدیل شده بود. «شانن لی» با انتشار مقاله‌ای در «پیپل» می‌نویسد: «بابا، بران، نمی‌توانم چیزی به شما بگویم که ندانید. اما همان‌گونه که اغلب به من یادآوری شده، بازگویی برای کسی جز خودم نیست. بنابراین پس از گذشت ۳۰ و ۵۰ سال، باید چه صدایی را تقویت کنم که اگر نکنم روحم شاید آزاد نباشد؟

انتشار مقاله پر احساس دختر بروسلی در پنجاهمین سالگرد پدرش! + عکس

به گمانم قدرشناس اینم که آموختم شهامت واقعی یعنی چه – شجاعت خود بودن، اعتراف به خطاها و رشد، روح خود را به دنیا بخشیدن، تعقیب آنچه دوست داری، محافظت شدید از آن‌هایی که به محافظت نیاز دارند، سخت کوشیدن، تلاش برای صلح، همیشه خوش‌بین بودن و کامل زندگی کردن. هر دوی شما زندگی بسیار پرجنب‌وجوشی داشتید، بسیار جسورانه، بسیار عمیق، و بسیار واقعی، آن زندگی که هرچه زیباتر به دیگران بخشیدید و مجسم کردید است که به من شهامت می‌دهد و میل نه فقط به زیستن بلکه رشد و شکوفایی از طریق فقدان شما. از شما سپاسگزارم که به من آموختید هیچ‌چیز از دست نمی‌رود، فقط تغییر شکل پیدا می‌کند. مدت زیادی طول کشید تا این را درک کنم و ایمان پیدا کنم که ما اکنون به همان شدت از طریق آن انرژی که با من به اشتراک گذاشتید و هرچه که به آن رسیدید با هم در ارتباطیم. انرژی شما ابدی است و همچنان ارتباط برقرار می‌کند. هنوز هم حس می‌شود. هنوز هم عشق می‌ورزد. و دوستتان دارم – خنده‌های بلند و لبخندهایتان را.»

«بروس لی» از همسرش «لیندا امری» دو فرزند به نام‌های براندن و شانن داشت براندن راه پدرش را پیمود و در فیلم‌های کالت کلاسیکی چون «مبارزه نهایی در توکیوی کوچک» (Showdown in Little Tokyo) دیده شد. بیست سال بعد از مرگ لی، براندن در مارس ۱۹۹۳ در حین فیلمبرداری «کلاغ» (The Crow) با تیراندازی یکی از بازیگران که تصور می‌کرد تیر اسلحه مشقی است کشته شد. بنابراین شانن دو عزیزش را طی بیست سال از دست داده است. او در زمان مرگ پدر چهار ساله بود و حالا یک تهیه‌کننده و بازیگر است.

منبع: 30نما

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا