اخبار روز سینما

انتشار خبرهای عجیب از انتقال سریال سعید آقاخانی به تریبون ها و فشار تلویزیون و رادیو برای تولید فصل جدید از ابتدا قرار بود «ظهر خ ۵» برای تلویزیون ساخته شود.

خبر زورگیری و فشار صدا و سیما برای تولید «نون خا 5» در حالی منتشر شد که مهدی فرجی تهیه کننده این سریال فروردین 1402 اعلام کرده بود که در حال کار بر روی پلان فصل پنجم این سریال هستند و حضور سعید آقاخانی نیز قطعی است.

به گزارش پی ام آپ، خبری با تیتر «فصل جدید نون خا» با فشار صدا و سیما ساخته می شود، در برخی سایت های خبری منتشر شده است. در این خبر آمده است: «نون.خ» قرار بود روی یکی از تریبون های شبکه تلویزیونی داخلی فیلمبرداری شود، اما فشارها و درخواست های صدا و سیما عامل اصلی جلوگیری از این ماجرا بود؛ در حالی که این موضوع از سوی صدا و سیما آغاز شد. که در نهایت سعید آقاخانی را مجبور به عقد قرارداد با صداوسیما کرد.»

در حالی که مهدی فرجی تهیه کننده «نون خا» 18 سال فروردین امسال مهمان شبکه خبر بود و در پاسخ به این سوال که آیا «نون خ 5» ساخته می شود، گفت: «در حال کار بر روی طرح هستیم، امیدوارم این طرح به زودی نهایی شود و بتوانیم «ظهر» را داشته باشیم. خ 5″. برای نوروز سال آینده. آقای آقاخانی تکیه گاه مهم و جدی و پای ثابت مغازه نون خ هستند و حتما حضور خواهند داشت. از بین شخصیت ها من نورالدین را بیشتر دوست دارم.”

سعید آقاخانی هرگز این موضوع را تکذیب نکرد و از همان لحظه مطمئن شد که فصل جدید این سریال برای نوروز 1403 تولید می شود.

همچنین همه می دانند که برندهای تلویزیونی نمی توانند در شبکه خانگی حضور داشته باشند و فصل جدید نون خا روی سکوها اجرا نمی شود. همان طور که «کلاه قرمزی» و «پایتخت» با وجود محبوبیت نتوانستند در شبکه خانگی دنبال شوند. بنابراین طبیعتاً چنین قراری وجود نداشت.

«نون خا» به کارگردانی سعید آقاخانی در سال ۱۳۹۶ تولید شد و با استقبال چشمگیر مخاطبان راهی فصل چهارم شد. حالا به نظر می رسد که عوامل قرار است فصل پنجم نوروز 1403 را آماده کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا