اخبار روز سینما

عکس جنجالی حامد بهداد در حال شستن موهای بهروز وثوقی!/عکس

حامد بهداد با انتشار تصویری جالب از خود در کنار بهروز وثوقی در صفحه اینستاگرامش از حسرت  همبازی شدن با او و محرومیت سینمای ایران از حضور این بازیگر محبوب نوشته است.

 

عکس جنجالی حامد بهداد در حال شستن موهای بهروز وثوقی!/عکس

به گزارش پی ام آپ، حامد بهداد با انتشار عکسی از خود در حال شستن موهای بهروز و ثوقی در سلمانی در لس آنجلس، درباره چرخش زندگی خود به سمت بازیگری به دلیل عشق به کیمیایی و سینمای توقی توضیح داد.

بهداد در ابتدای کپشن این پست نوشت: «همه چیزهایی که ما رو بیچاره کرد و دق داد، تقصیر کیمیایی و بهروز بود. حسرت بازی بهروز و فیلم‌های کیمیایی. این دو تا سینمای  ایران رو فتح کردن و قلب مردم آرزومند رو لرزوندن. مسیر زندگی‌منو عوض کردن شدیم عشق سینما. همه‌چی و رقم زدن جاودانه شدن به تماشاگر جون دادن. هیشگی مثل اونا نشد. مثل اون سال‌ها.»

وی سپس از تجربه دیدار با بهروز وثوقی گفت: اواخر بهار امسال به لس آنجلس رفتم. وقتی به سلمونی رسیدم دیدم صاحبکار دارد موهای اسطوره را با آب می شست، گفتم بزن کنار شستن موها به ما می‌رسه. خندیدیم. فریاد زدم آهای ماساژ مو مخصوص سر سلاطین. خندید. پرسیدم چی کشیدی شما تو این چهل سال. گفت هی هی. همسرش متبسم بهش نگاه می‌کرد. می‌تونستی معنی اون آه رو توی چشم‌های اون بخونی.»

بهداد درباره جای خالی بهروز و ثوقی در فیلم‌های جدید مسعود کیمیایی نوشت: چرا اسکورسیزی هنوز با دنیرو فیلم می‌سازد، بازی می‌کند اما نمی‌توانیم یک بار دیگر بازی بهروز را در فیلم کیمیایی ببینیم. چه کسی را مقصر بدانیم؟ چی شد؟چقدر صدای جلیلوند و اسماعیلی رو صورتش قشنگ بود. چقدر سینما خوب بود. هنوزم چهره‌اش سینماییه.»

وی در قسمت پایانی این کپشن اینستاگرامی از انتشار مستندی از زندگی وثوقی خبر داد: «الان مستندی از زندگی او منتشر می شود و مردم برای عشق او جمع شده و کف می زنند،  جای همه ما خالی. جای رفیق‌هاش. جای همکاراش و دوستدارانش. جای همه خالیه. حیف که ما نیستیم وقتی می‌ره رو سن زیر نور صحنه نگاهش کنیم و هورا بکشیم.»

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا