اخبار روز سینما

انتشار تریلر جدید فیلم سیلوستر استالونه; «4 بی مصرف» با حضور قوی ترین مرد جهان

گزارش کردن خبر قرمزسیلوستر استالونه اسطوره بازیگری بدون شک یکی از برجسته ترین ستاره های فیلم های اکشن در تاریخ سینماست. اگرچه استالونه اکنون در سال های پایانی زندگی خود است، اما همچنان در صنعت سینما فعال است و فیلم های اکشن تولید می کند. در اولین تریلر منتشر شده از فیلم Waste 4، استالونه در حال مبارزه با ادی هال است (قهرمان سابق قوی ترین مردان جهان) قابل مشاهده است

استالونه وحشی؛ مردی که از صفر شروع کرد

فعالیت حرفه ای سیلوستر استالونه در تجارت نمایش در دهه 1970 آغاز شد. او ابتدا به دلیل داشتن بدنی خوش فرم و عضلانی و همچنین مهارت های بازیگری درخشانش مورد توجه قرار گرفت. شهرت استالونه با سریال محبوب راکی ​​آغاز شد. او در این فیلم در نقش بوکسوری بود که در راه قهرمانی جهان است و با همه موانع مبارزه می کند. این به نوعی شبیه داستان زندگی خود استالونه بود. مردی که از صفر شروع کرد و به اوج شهرت و محبوبیت رسید.

در مارس 2021، سیلوستر استالونه عکسی از راکی ​​منتشر کرد که او را در بهترین شرایط فیزیکی خود نشان می داد. استالونه فاش کرد که برای بازی در آخرین سکانس فیلم Rocky III در سال 1982، چربی بدن خود را به 2.8 درصد کاهش داده است.

انتشار تریلر جدید فیلم سیلوستر استالونه; بی فایده 4 با حضور قوی ترین مرد دنیا

اگرچه سیلوستر استالونه دیگر صاحب آن هیکل فوق العاده و استثنایی نیست، اما همچنان عشق خود را به بدنسازی از دست نداده و تمرینات بدنی منظمی انجام می دهد. در ژوئن 2021، استالونه با انتشار به روز رسانی بدن خود و نشان دادن عضلات چشمگیر خود در ناحیه بازو، مخاطبان خود را شوکه کرد.

راکی بدون شک مشهورترین نقشی است که سیلوستر استالونه بازی کرده است. با این حال، استوره در کارنامه خود در چندین فیلم پرفروش دیگر بازی کرده است. از جمله فیلم محبوب رمبو. در سال 2010 بود که استالونه تعدادی از بهترین استعدادهای دنیای سینما و ورزش را گرد هم آورد و یک فرنچایز ساخت. “بلا استفاده” کلید خورده از جمله ستارگانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می توان به جیسون استاتهام بازیگر فیلم های اکشن، جت لی اسطوره هنرهای رزمی، رندی کوچار اسطوره UFC، اسکات ادکینز و … اشاره کرد.

انتشار تریلر جدید فیلم سیلوستر استالونه; بی فایده 4 با حضور قوی ترین مرد دنیا

مبارزه سیلوستر استالونه با قوی ترین مرد جهان

سیلوستر استالونه در اکتبر 2021 اعلام کرد که ادی هال (دارنده عنوان قوی ترین مرد جهان) نیز به جمع بازیگران این فیلم خواهد پیوست و در Waste 4 ایفای نقش خواهد کرد. از زمان اعلام این خبر طرفداران این فیلم فرنچایز آنها مشتاقانه منتظر بودند تا ببینند هال در این فیلم چه نقشی خواهد داشت و چگونه در این فیلم ظاهر می شود.

سیلوستر استالونه و ادی هال در Waste 4

سیلوستر استالونه و ادی هال در یک صحنه اکشن در تریلر فیلم Wasted 4 با هم درگیر می شوند که البته این صحنه در تریلر یک ثانیه بیشتر طول نمی کشد و باید منتظر بمانید و شکل کامل آن را در خود فیلم ببینید. .

انتشار تریلر جدید فیلم سیلوستر استالونه; بی فایده 4 با حضور قوی ترین مرد دنیا

حدود دو ماه پیش بود که استالونه توصیه هایی در مورد کنترل شدت تمرینات به علاقه مندان به بدنسازی داده بود و آنها را از انجام تمرینات پرفشار و شدید برحذر داشت. او در این توصیه نامه به چند کلمه از بروس لی نیز اشاره کرده است.

از طرفی ادی هال به تازگی تصمیم گرفته است که وارد دنیای بدنسازی حرفه ای شود. به نظر می رسد قهرمان دو دوره مستر المپیا در رده باز Big Rummy و همچنین قهرمان چهار دوره این مسابقات در رده فیزیک کلاسیک کریس بامستد از مهم ترین حامیان هال در این مسیر بوده اند. .

Wasted 4 به کارگردانی اسکات واگ و نویسندگی کرت ویمر، تاد داگرهارت و مکس آدامز است. بازیگرانی چون سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام، فیفتی سنت و مگان فاکس در این فیلم ایفای نقش می کنند. بر اساس گزارش ها، این فیلم شهریور ماه سال جاری اکران می شود.

اخبار جدید و حواشی سینما

  • آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه/ رابطه جنجالی ترمیناتور و راکی ​​بالبوآ تشنه خون بود!
  • تمرین دردناک سیلوستر استالونه; ماهیچه هایی که ممکن است به قیمت جان راکی ​​تمام شود!
  • لیفت صورت خانوادگی سیلوستر استالونه / وقتی به حقیقت بپیوندد برای افراد مشهور هزینه خواهد داشت
  • عکس فراموش شده راکی ​​بالبوآ در رینگ بوکس که همه را لال کرد
  • وفاداری سیلوستر استالونه به راکی؛ مردی که در یک شرط بندی 400 میلیون دلار برنده شد!

انتشار تریلر جدید فیلم سیلوستر استالونه; «بی فایده 4» با حضور قوی ترین مرد جهان اولین بار در سرخ نیوز پدیدار شد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا