اخبار ورزشی

قلعه نویی با حضور نکونام در استقلال موافق نیست/ چه کسی سرمربی استقلال می‌شود؟

چند روزی است که بحث جایگزینی جواد نکونام به عنوان سرمربی باشگاه استقلال مورد توجه قرار گرفته اما هنوز این موضوع به نتیجه‌ای نرسیده است.

شایعاتی در فضای رسانه‌ای راجع به این بحث پخش شده است، اما هیچ یک از آنها قابل تأیید یا تکذیب نیستند. بعضی از این شایعات می‌گویند که برخی نهادهای نظارتی با نشستن نکونام روی نیمکت آبی‌ها موافق نیستند و بعضی دیگر هم مدعی شده‌اند که مشکل نکونام با باشگاه فولاد سد باعث شده است که حضور او در تیم استقلال منتفی شود

از آنجایی که نام جواد نکونام برای مدیریت استقلال مطرح شد، نام یک مربی ایرانی دیگر نیز در کنار نکونام به گوش رسید: محمد ربیعی، سرمربی فصل گذشته مس رفسنجان؛ گزینه ای که هواداران آبی اصلا خوششان نیامد.

با توجه به اطلاعاتی که یک منبع مطلع ارائه داده است، محمد ربیعی به عنوان گزینه مورد علاقه امیر قلعه‌نویی برای سرمربیگری تیم استقلال در نظر گرفته شده است.

این منبع ادعا می‌کند که با مشورت سرمربی تیم ملی، نام محمد ربیعی به عنوان کاندیدای سرمربیگری تیم استقلال مطرح شده است. محمد ربیعی تجربه چندانی در لیگ برتر فوتبال ندارد، اما این نام در روزهای اخیر برای پست سرمربی تیم استقلال مطرح شده است.

چند روز پیش، محمد مایلی‌کهن، سرمربی پیشین تیم ملی، در یک گفت‌وگوی تلویزیونی ادعا کرد که امیر قلعه‌نویی برای تیم‌های امید، استقلال و چند باشگاه لیگ برتری سرمربی تعیین می‌کند. این ادعای مایلی‌کهن از سوی فدراسیون فوتبال تکذیب شده است.

علاوه بر این، برخی رسانه ها گزارش دادند که باشگاه نکونام پیش از امضای قرارداد، مجوز گرفتن از امیر قلانویی را شرط کرده است. این خبر واکنش خاصی از طرف طرفین در پی نداشت.

با تمام این تفاصیل آنچه امروز با قطعیت می توان گفت محمد ربیعی گزینه مورد علاقه سرمربی فعلی برای مدیریت استقلال است. البته مشخص نیست این علاقه به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر امضای قرارداد باشگاه استقلال و جواد نکونام تاثیر داشته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا