اخبار ورزشی

تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون‌های فوتبال عراق و ایران امضا شد/ عکس

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، دو فدراسیون فوتبال ایران و عراق در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی، دوره‌های آموزشی و بازاریابی، تفاهم‌نامه‌ای را به امضا رساندند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران، مهدی تاج به بغداد سفر کرده است تا دیدار فینال مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا را بین تیم‌های امید ایران و عراق تماشا کند.

در این راستا، او امروز با رئیس فدراسیون فوتبال عراق، عدنان رجال دیدار و گفت‌وگو کرد. در نشستی که برگزار شد، دو طرف به توافق درباره پروتکل همکاری بین دو فدراسیون رسیدند و به منظور پیشرفت فوتبال، تجربیات کاری خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

همچنین، درباره حق پخش تلویزیونی فوتبال در عراق، رئیس فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که با شرکت لالیگا قراردادی به همین منظور بسته شده و پولی که از پخش تلویزیونی به‌دست می‌آید، عاید همه باشگاه‌ها می‌شود. در پایان جلسه، طرفین به منظور برگزاری اردوهای تیم ملی، دوره‌های آموزشی و بازاریابی، تفاهم‌نامه‌ای منعقد کردند و پیراهن تیم ملی فوتبال کشور متبوع خود را به یکدیگر اهدا کردند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا