اخبار روز

امسال از سیم کارت ایرانی استفاده کنیم یا عراقی؟


به گزارش پی ام آپ، سیم کارت های عراقی از جمله موضوعاتی است که زائران اربعین حسینی (ع) باید به آن توجه کنند. افرادی که در ایام اربعین یا روزهای دیگر برای زیارت کربلا به عراق سفر می کنند می توانند از سیم کارت ایرانی یا عراقی برای ارتباط با خانواده و دوستان خود در ایران استفاده کنند.

مسافران اربعین حسینی برای استفاده از سیم کارت دو راه دارند؛ گزینه اول استفاده از سیم کارت ایرانی و پرداخت هزینه رومینگ و مکالمه و گزینه دوم خرید سیم کارت عراقی است. لازم به ذکر است که در صورت انتخاب سیم کارت ایرانی برای این سفر، بهتر است از بسته های ویژه مکالمه و اینترنت استفاده شود، بنابراین هزینه ها بسیار کمتر خواهد بود.

اولین همراه در اربعین

برای اربعین امسال، همراه اول دو بسته رومینگ در عراق ارائه کرد. این دو بسته ویژه زائران عتبات عالیات و شامل «اینترنت 7 روزه نامحدود» در عراق است که با فعال شدن، زائران ایرانی 15 دقیقه تماس رومینگ نیز دریافت خواهند کرد که اینترنت پرسرعت در شبکه کورک و آسیاسل و همچنین «بسته مکالمه» که شامل 15 دقیقه مکالمه در رومینگ می باشد تقدیم بازدیدکنندگان محترم شد. متقاضیان می توانند به درگاه فروشگاه همراه اول به نشانی Shop.mci.ir مراجعه کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا