اخبار روز سینما

امبر هرد بالاخره بعد از جدایی جنجالی از “جانی دپ” به اینستاگرام بازگشت! | جدیدترین پست این بازیگر!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز؛ بازیگر معروف هالیوودی، امبر هرد، به اینستاگرام بازگشته و در پستی جدید، شادی خود را از “آخر هفته فراموش‌نشدنی” خود در فستیوال فیلم تائورمینای سیسیلی ایتالیا به نمایش گذاشت. آخرین فیلمی که با حضور او ضبط شده بود، در این فستیوال به نمایش درآمد.

این بازیگر ۳۷ ساله، علاوه بر یک عکس جذاب از خودش که با شکوه و اقتدار روی صحنه قرار گرفته بود، منتشر کرد. این پست، یک سال بعد از برگزاری دادگاه جنجالی جدایی او از همسر سابقش، جانی دپ، منتشر شده است.

امبر هرد در طول این آزمایشات به سختی گذشت. نبرد حقوقی با مقاله ای در واشنگتن پست در سال 2018 آغاز شد که تجربیات دلخراش آمبر هرد از سوء استفاده را شرح می داد. در آن زمان او اتهامات شدیدی را به جانی دپ 60 ساله وارد کرد، اما در پایان جلسات دادگاه، رای نهایی هیئت منصفه به نفع جانی دپ بازگردانده شد و امبر هرد تنها توانست یکی از او را ثابت کند. سه جمله در مورد دپ

اما با گذشت آن روزها، به نظر می رسد که خانم هرد اکنون آماده است که گذشته را پشت سر بگذارد و به طرفدارانش بازگردد.

برای اولین بار پس از جدایی جنجالی از جانی دپ

پست اینستاگرام آمبر هرد

هرد در پست جدید خود در اینستاگرام نوشت:

از همه شما به‌خاطر چنین استقبال گرمی در جشنواره فیلم تائورمینا برای آخرین فیلمم «در آتش» متشکرم. آخر هفته فراموش‌نشدنی‌ای بود.

او علاوه بر ابراز احساسات، عکسی از خود در محاصره هواداران و پاپاراتزی ها منتشر کرد و نوشت:

وای خوش اومدی از همه طرفدارانم تشکر می کنم. من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم.

فیلم “در آتش” داستانی در سال 1899 است که حول پزشکی است که در حال درمان پسری در کلمبیا است که با مشکل مواجه است و متهم به محاصره شیطانی شده است.

حضور امبر هرد در جشنواره فیلم تائورمینا

امبر هرد در گفتگو با ددلاین به این موضوع اشاره کرد که حضورش در جشنواره برای حمایت از فیلم بوده و نه بیشتر. او در این باره گفت:

مهمترین چیزی که باید یاد می گرفتم این بود که داستان هایی که مردم درباره من می سازند را کنترل نمی کنم. من اینجا هستم تا از این فیلم حمایت کنم و این چیزی نیست که بتوانم برای آن شکایت کنم.

او ادامه داد:

آنچه از سر گذرانده ام و زندگی کرده ام به هیچ وجه کارنامه کاری من را رقم نمی زند و قطعاً کارم را متوقف نخواهد کرد.

برای اولین بار پس از جدایی جنجالی از جانی دپ

کانر آلین، کارگردان فیلم “در آتش”، در فستیوال با ابراز خرسندی از حضور امبر هرد، به این نکته اشاره کرد که خوشحال است که امبر هرد توانسته با وجود لحظات وحشتناکی که پشت سر گذاشته، به خود وفادار بماند. او در این باره گفت:

امبر هنوز مثل خورشید می درخشد و از چنین مسیر وحشتناکی می گذرد و می تواند بدون آسیب از آن خارج شود… واقعاً نمی توانم تصور کنم.

او ادامه داد:

من آینده بسیار روشنی را برای امبر هرد پیش بینی می کنم. فکر می کنم او مهارت های بازیگری اش را در فیلم ما نشان داد. می دانم که خودش به این موضوع افتخار می کند و ما بسیار خوشحالیم که فیلم را به مردم عرضه می کنیم. این یک فرصت عالی برای امبر هرد است تا صدایی فراتر از دادگاه و دادگاه داشته باشد و فضایی برای بازگشت طوفانی او است.

لوکا کالوانی، همبازی امبر هرد در این فیلم نیز از او تمجید کرد:

هر فردی که با چنین مصیبت‌هایی روبرو می‌شود، قادر است بر آن غلبه کند. برای درک مسیر پیچیده‌ای که این زن طی کرده است، باید به او اعتبار بخشید. او می‌تواند به ما درس‌های زیادی درباره انعطاف‌پذیری و شجاعت بیاموزاند.

برگرفته از سایت سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا