اخبار روز سینما

امبر هرد از زیباترین زن جهان عصا گرفت/مصدومیت جدی + عکس

امبر هرد هنگام تمرین برای ماراتن سالانه شهر نیویورک در اوایل نوامبر، لگن خود را زخمی کرد. او با وجود مصدومیت از روحیه بسیار خوبی برخوردار است.

به امبر هرد عصا داده شد

امبر هرد از زیباترین زن جهان عصا گرفت/مصدومیت جدی + عکس

کهربا در اسپانیا شنیده شد

امبر هرد از سپتامبر 2022 در پایتخت اسپانیا زندگی می کند. هرد اصرار دارد که از هالیوود دست نکشیده است. او در ماه می به یک روزنامه نگار محلی اسپانیایی زبان گفت: «من اسپانیا را خیلی دوست دارم.

امبر هرد از زیباترین زن جهان عصا گرفت/مصدومیت جدی + عکس

امبر شنید و جانی دپ

وکلای دپ توانستند با انتشار مقاله ای در واشنگتن پست در سال 2018 در مورد خشونت جنسی ثابت کنند که همسر سابقش او را بدنام کرده است. هرد به پرداخت 10 میلیون دلار غرامت و 350 هزار دلار غرامت به این بازیگر محکوم شد.

دختر امبر هرد

امبر هرد بازیگر جنجالی پس از استقبال از اولین دخترش اونا پیج در صفحه اینستاگرامش فالوورهایش را شگفت زده کرد و اعلام کرد که مادر شده است. امبر هرد از طریق رحم اجاره ای مادر شد. او دو سال پیش این خبر را با 3.9 میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: “خیلی خوشحالم که این خبر را با شما به اشتراک می گذارم” در حالی که عکسی از نوزادی که به آرامی روی سینه اش می خوابد را منتشر کرد. “دخترم به دنیا آمد.” در 8 آوریل 2021. نام او اونا پیج است و این آغاز بقیه زندگی من است.”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا