اخبار روز سینما

امارات متحده عربی با اکران فیلم «باربی» موافقت کرد.

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

پس از یک ماه تاخیر به دلیل مشکلات محتوایی احتمالی، امارات متحده عربی بالاخره با اکران فیلم «باربی» در این کشور موافقت کرد.

مقامات اماراتی دلایلی را که منجر به تاخیر در اکران این فیلم شد، توضیح ندادند، اتفاقی که در سایر کشورهای عربی نیز رخ داده است.

شورای رسانه ای امارات متحده عربی روز پنجشنبه 13 مرداد اعلام کرد که پس از انجام اقدامات لازم در رابطه با رعایت محتوای رسانه ای و استانداردهای رتبه بندی سنی این کشور، مجوز نمایشگاه باربی را صادر کرد.

باربی به کارگردانی گرتا گرویگ از عروسک های باربی تولید شده توسط ماتل که شهرت جهانی دارند الهام گرفته شده است. مارگو رابی و رایان گاسلینگ از جمله بازیگران لایو اکشن برادران وارنر هستند.

حضور یک بازیگر زن تراجنسیتی در فیلم در نقش باربی و ارائه برخی مسائل مربوط به اقلیت های جنسی و جنسی ممکن است در کشورهای عربی با اکثریت مسلمان مشکلاتی ایجاد کند.

باربی در نقش شخصیت اصلی مارگو رابی و رایان گاسلینگ در نقش کن بازی می کند. همچنین چندین بازیگر دیگر به عنوان “باربی ها” و “کنز” از جمله هری نف، بازیگر تراجنسیتی اهل فیلادلفیا، که نقش یکی از باربی ها را بازی می کند، حضور دارند.

برادران وارنر در مورد تاخیر در اکران باربی در امارات اظهار نظری نکرد. مجید الفاطم، توزیع کننده فیلم برادران وارنر در خاورمیانه نیز برای اظهار نظر در دسترس نبود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا