اخبار روز سینما

الهام حمیدی در یک کت مردانه دیدنی به نظر می رسید

الهام حمیدی وی با ایفای نقش در آثار معروف سینما و تلویزیون به ویژه در دهه 80 یکی از شناخته شده ترین بازیگران سینما و تلویزیون است و الهام حمیدی در سال 1392 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن بخش بین الملل سی و یکم فجر شد. جشنواره فیلم برای بازی در فیلم «گهواره برای مادر». شور پرواز، مسافری از هند، یوسف پیامبر و زیر تیغ از معروف ترین سریال های الهام حمیدی هستند. الهام حمیدی در سال های اخیر از بازیگری فاصله گرفته و بیشتر با همسرش علیرضا صادقی و فرزندانشان وقت می گذراند. الهام حمیدی او علاوه بر بازیگری به مدلینگ نیز می پردازد.

الهام حمیدی بازیگر خوش تیپ کشورمان یکی از آن سلبریتی هایی است که سبک مد خاص خود را دارد و همه او را با استایل های رنگارنگ و حداکثری اش می شناسند.

او در استوری جدید خود در کنار وبلاگ نویس معروف سبکی متفاوت از همیشه به نمایش می گذارد. الهام در این تصویر شلوار جین سرمه ای خود را با ژاکتی به همین رنگ که دکمه های طلایی و جزئیات طلایی روی جیب دارد ست کرده است. او همچنین صندل های مشکی با جزئیات طلایی می پوشد. روسری چاپ شده الهام هم حاشیه سرمه ای دارد که با رنگ کت او همخوانی دارد. اگرچه روسری او هنوز طرحی دارد، اما این لباس بیشتر از آن چیزی که دوست دارد رنگارنگ و شلوغ است. شما متفاوت و ساده تر را انتخاب می کنید.

الهام حمیدی میلیاردر شد

الهام حمیدی عکسی در این عمارت مجلل در اینستاگرام منتشر کرده است. الهام حمیدی متولد هشتم است آذر سال 1356 فارغ التحصیل لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن بود و مدتی علاوه بر بازیگری به طراحی لباس نیز پرداخت.

تصویر الهام حمیدی در این عمارت میلیونی بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.الهام حمیدی

تغییر چهره الهام حمیدی پس از ازدواج

الهام حمیدی عکس جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرد و او را متفاوت نشان داد.

وی در توضیح این پست نوشت: افراد شاد و شاد کسانی هستند که توانایی و ظرفیت شاد بودن را دارند و با دیدن یک لبخند زیبا احساس شادی می کنند.

بسیاری از کاربران فضای مجازی از پست خانم حمیدی تمجید کردند و نوشتند که او به جوانی بازگشته و انگار 20 سال دارد! برخی دیگر نظر خود را در مورد عبارتی که او زیرنویس کرده است نوشته اند.

photo_2023-06-18_11-20-46

آشپزی الهام حمیدی با جواهرات گران قیمتش

الهام حمیدی که در سال های اخیر از بازیگری فاصله گرفته و بیشتر به زندگی شخصی خود در کنار همسرش اهمیت می دهد، گاهی با انتشار عکس هایی خبرساز می شود.

او پیش از این عکسی از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود که جواهرات گران قیمتش در این عکس به چشم می خورد.

الهام حمیدی

الهام حمیدی بعد از ازدواج وارونه رفت

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته (پنجشنبه 20 آذرماه) میزبان برنامه «دورهمی» به میزبانی مهران مدیری بود.

این بازیگر که برای دومین بار به این برنامه دعوت شده بود، این بار درباره زندگی شخصی خود و ماجرای تغییر روحیه اش پس از ازدواج گفت: شرایط عجیبی بود که از قبل فکر ازدواج را رها کرده بودم. ، نه در “احساس ناامیدم را دارم، اما وقتی ناگهان با همسرم آشنا شدم و همه برنامه ها و افکارم تغییر کرد، دیگر به آن فکر نکردم.

وی درباره نحوه آشنایی و ازدواج با همسرش گفت: وقتی موضوع ازدواج را با من مطرح کرد، وقت خواستم و چند ماهی رفت و آمد داشتیم و خانواده ها با هم آشنا شدند تا اینکه بالاخره در سال 1396 این اتفاق افتاد و باعث شد. تمام روحیه من تغییر خواهد کرد و من دیگر مثل قبل نیستم.”

این بازیگر درباره علاقه اش به همبازی شدن با فاطمه معتمد آریا و پرویز پرستویی گفت: یکی از بزرگترین آرزوهایم همبازی شدن با آقای پرویز پرستویی و خانم فاطمه معتمد آریا بود و حتی قبل از اینکه شناخته شوم این را آوردم. این کار را بارها در مصاحبه هایم مطرح کرده بودم تا اینکه پیشنهاد بازی در سریال زیر تیغ به من داده شد چون پسر این دو نفر بودم و بسیار هیجان زده بودم واقعیت این است که ذهن ما بسیار باهوش است. و وقتی چیزی را می‌خواهی و برای رسیدن به آن سخت تلاش می‌کنی، قطعاً به آن می‌رسی.

الهام حمیدی

لباس عروس متفاوت الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون. بهمن او در سال 2017 در سن 41 سالگی ازدواج کرد.

این بازیگر با انتشار عکسی از دستان خود و همسرش و سرودن شعری از مولانا اعلام کرد که دیروز 13 بهمن ماه ازدواج کرده است.

چند تن از هنرمندان و چهره های سرشناس ازدواج الهام حمیدی را تبریک گفتند.

1الهام حمیدی در یک کت مردانه دیدنی به نظر می رسیدالهام حمیدی در یک کت مردانه دیدنی به نظر می رسیدالهام حمیدی در یک کت مردانه دیدنی به نظر می رسید

2

3

4

ماجرای جنجالی محافظان الهام حمیدی

اکران خصوصی فیلم خاله سوکه دوشنبه شب گذشته با حضور بازیگرانی چون بهاره کیان افشار، الهام حمیدی، لاله صبوری، لیلا بلوکات، شاهین تسلیمی و … برگزار شد.

سایت سیمرغ با انتشار گزارشی تصویری از این مراسم عنوان کرد: اکران خاله سوکه با حضور بهاره کیان افشار، الهام حمیدی و محافظانشان. در این گزارش تصویری سیمرغ همچنین عکسی از الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون منتشر کرده که او را در کنار دو تن از نیروهای تشریفاتی نشان می دهد و مشخص است که این دو نفر نمی توانند محافظ حمیدی باشند.

الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام تحصیلات خود را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهان به پایان رساند و از همان دانشگاه لیسانس گرفت. او یک ترم در کلاس های بازیگری شرکت کرد و در همین کلاس ها بود که برای اجرای «آوای در گلستان» ساخته رامین بسچی انتخاب شد. وی در سال ۱۳۸۳ برای بازی در فیلم «خیلی دور، خیلی نزدیک» از جشن خانه سینما برنده تندیس طلای بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و در سال ۱۳۹۲ نیز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن بین‌المللی را دریافت کرد. بخش سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم گهواره ای برای مادر.

از مجموعه تلویزیونی که حمیدی در آن بازی کرده است؛ می‌توان به «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شور پرواز» و «یوسف پیامبر» اشاره کرد. او همچنین در کارنامه هنری خود در فیلم هایی چون «بچه های جاودانه»، «ملک سلیمان» و «گهواره برای مادر» بازی کرده است. او در سیزدهم بهمن او در سال ۲۰۱۷ در اینستاگرامش خبر ازدواجش را اعلام کرد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا