اخبار روز سینما

الهام حمیدی با استایل های ساحلی و کارگاهی خود اینستاگرام را منفجر کرد + عکس های حرفه ای


الهام حمیدی او با انتشار عکس هایش اینستاگرامش را بروز کرد. الهام حمیدی متولد شدن آذر 1356. الهام حمیدی او یک ازدواج ناموفق داشت الهام حمیدی او در سال 1376 با علیرضا صادقی ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک پسر و یک دختر به نام آلوین بود. الهام حمیدی دارای مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

IMG_20221214_232145_415

الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی

IMG_20221214_232135_946

زندگی شخصی الهام حمیدی

الهام حمیدی در رده هشتم قرار دارد آذر وی در سال 1356 در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی است. او دو برادر کوچکتر نیز دارد.

غذایش خیلی خوبه و سعی میکنه همه چی رو به بهترین شکل ممکن درست کنه.

در بین بازیگران ایرانی عزت اعظمی و اکبر عبدی را دوست دارد و در میان زنان عاشق فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش است.

او هم به موسیقی سنتی و هم به موسیقی پاپ علاقه دارد. او در جشن خانه سینما برنده جایزه بهترین نقش مکمل شد تا همه استعدادهای او را تایید کنند.

پدرش در جوانی تئاتر کار می کرد، عموی پدرش گوینده رادیو بود و این استعداد در واقع در خانواده آنها جاری بود. دوره ای به کلاس های بازیگری رفت و در همین کلاس ها بود که آقای رامین بسچی برای بازی در آوای گلستان انتخاب شد. او تا به حال نقش سنگ را در معجزه ازدواج کوی دیمون بازی کرده است، جوانان امروزی، مسافری از هند، باران عشق، تا دور، بسیار نزدیک، زیر چاقو و شوق پرواز.

ازدواج الهام حمیدی

روز 13 بهمن الهام حمیدی بازیگر کشورمان در سال 97 صفحه اینستاگرام خود را با خبر ازدواج به روز کرد و چند ماه بعد آخرین روز ازدواجش بود. فروردین مراسم ازدواج این هنرمند زن در سال 1377 برگزار شد.

پسر الهام حمیدی

الهام حمیدی در 21 خرداد 1378 برای اولین بار از تولد پسرش از طریق پست و تجربه مادری خبر داد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا