اخبار روز سینمافیلم و سریال

الناز ملک کیست؟ | نوبت درخشش الناز ملک بعد از سقوط است زخم کاری است

الناز ملک به تازگی نقش همسر مهران غفوریان را بازی کرده است. زخم کاری الناز ملک در سال ۱۳۷۴ در آذربایجان شرقی به دنیا آمد. الناز ملک را بشناسید


به گزارش ورانساز:

الناز ملک به تازگی نقش همسر مهران غفوریان را بازی کرده است. زخم کاری الناز ملک در سال ۱۳۷۴ در آذربایجان شرقی به دنیا آمد. الناز ملک را بشناسید.

الناز ملک کیست؟

الناز ملک در 19 به دنیا آمد آذر ۱۳۷۴ بازیگر و نوازنده آذربایجان شرقی است.

وی فارغ التحصیل دوره چهار ساله بازیگری در کلاس های آموزشگاه ماهان است که فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و با درام شبکه خانگی «سقوط» به شهرت رسید.

از اصالت تا کلاس

الناز ملک که نام خانوادگی ملک پور را یدک می کشد به عنوان دختری ترک زبان بزرگ شد.

وی فعالیت خود را از سال 1395 با عضویت در آموزشگاه ماهان به سرپرستی امیر دژاکام آغاز کرد و به مدت 4 سال دوره های مختلف را در این مرکز گذراند.

اولین تجربه تئاتر الناز ملک

او اولین بازی جدی خود را با حضور در سریال مک بت انجام داد. اسفند ۱۳۹۷ و یک سال بعد با «ایوب خان» امیر دژاکام روی صحنه رفت.

او علاوه بر بازیگری، انتخاب و اجرای موسیقی نمایش ایوب خان را نیز بر عهده داشت.

الناز ملک کیست؟الناز ملک کیست؟ | نوبت درخشش الناز ملک بعد از سقوط است زخم کاری است

در فیلم کوتاه

بر: دی او در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار با فیلم کوتاه «هوس شخصی» جلوی دوربین رفت و پس از آن در فیلم‌های کوتاه «کافه ففیسی» و «کویو قرمز» ظاهر شد.

وارد سینما شوند

او داخل است فروردین او با فیلم 1401 توهم سرد تجربه بازیگری در سینما را در کنار نام هایی چون محمود مگی، فرشته آلوسی و سیروس کوهوری نژاد داشت.

از سریال آنتن تا شهرت از طریق افول

خانم مالک آذر 1402 برای مدت کوتاهی در سریال «آنتن» بازی کرد و یک ماه بعد با «سقوط» در نقش آیسان در کنار حمید فرخ نژاد و سجاد بابایی به شهرت رسید.

چگونه سقوط را انتخاب کنم

دقیقا 15 اسفند در سال 1400 محمدحسین مهدویان برای دیدن بازیگر به مؤسسه ما آمد و من در آنجا برای نمایش پاییز انتخاب شدم.

آقای مهدویان من در این مدت با شما بزرگ شدم، یاد گرفتم و می آموزم. ممنون که به من اعتماد کردید امیدوارم با اعتماد کارگردانانی مثل شما، ورود نسل جدید و مستعد به دنیا راحت شود. بازیگری

الناز مالکالناز ملک کیست؟ | نوبت درخشش الناز ملک بعد از سقوط است زخم کاری است

جایزه بین المللی تئاتر

الناز مالک اردیبهشت ماه 1402 با نمایش تک شخصیتی «آنا» به کارگردانی امیر دژاکام برنده جایزه بهترین بازیگری جشنواره موندرام تونس در آفریقا شد.

این بازیگر در این نمایش به تنهایی هفت شخصیت را به تصویر کشیده و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در بخش بین‌المللی جشنواره مذکور شد.

در سریال زخم کاری ۲

افول خانم ملک پس از موفقیت سریال شهریور شماره سریال 1402 زخم کاری او با بازی در 2 سیما به شبکه خانگی بازگشت، نقشی که می تواند او را دوباره محبوب کند. الناز ملک در سریال زخم کاری او نقش همسر مهران غفوریان را بازی می کند.

ازدواج الناز ملک

الناز ملک هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

موسیقی: الناز مالک

این بازیگر یکی از نوازندگان حرفه ای سازدهنی «کارمان» است که ساز محبوب هنرمندان آذربایجانی و بیشتر در آذربایجان شرقی می نواخت.

بهترین بازیکن جوان

در نظرسنجی رسانه ای «سینمانوین» که بیش از ۸۸۰۰ اکانت در آن شرکت کردند، الناز ملک با ۴۷۶۴ رای به عنوان بهترین بازیگر دو سال اخیر سینمای ایران انتخاب شد.

پردیس پورابدینی، سجاد بابایی، امین شعرباف و صدف اسفندی که بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

الناز مالکالناز ملک کیست؟ | نوبت درخشش الناز ملک بعد از سقوط است زخم کاری است

علاقه به رمان های مینیمالیستی

من رمان های مینیمالیستی را بیشتر دوست دارم، اما فضای کتاب گابریل گارسیا مارکز را خیلی دوست دارم و با اینکه بسیار مفصل است، خودم را به آن می چسبانم.

الناز ملک و رضا صادقیالناز ملک کیست؟ | نوبت درخشش الناز ملک بعد از سقوط است زخم کاری است

شرکت در کمپین زلزله

الناز ملک همچنین در کمپین رضا صادقی برای جمع آوری کمک های هنرمندان و مردم برای کمک به زلزله زدگان خوی شرکت کرد.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/الناز-ملک-کیست؟-نوبت-درخشش-الناز-ملک-ب/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا