اخبار روز سینما

تبریک تولد الناز شاکردوست به برادرش در آسمانها سوژه شد!/فیلم

ویدئوی بازی الناز شاکردوست که سوژه کاربران فضای مجازی شده است بابرای جشن تولد برادرش در آسمان را مشاهده می کنید. الناز شاکردوست متولد ۷ تیر سال 1363 در محله پاسداران تهران است. الناز شاکردوست مجرد است. انتشار عکس های دونفره الناز شاکردوست و برادرش باعث شایعه ازدواج این بازیگر شد. الناز شاکردوست با انتشار ویدئویی اینستاگرام خود را بروز کرد.

حواشی الناز شاکردوست

عجیب ترین چیز در زندگی الناز شاکردوست دوست صمیمی اوست. بله، بهترین دوست او یک گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد، او در 20 سالگی الناز را در زمانی که به دنبال بازیگری می گشت دید و از بازی او در تئاتر آن زمان خوشش آمد و او را به عنوان بازیگر نقش اول زن در فیلم گل یخ انتخاب کرد.

بازی های مختلف و نقش های مختلف که از الناز شاکردوست دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری … یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و…) و بازی بسیار زیبای الناز شاکردوست در فیلم بی وفا (به عنوان یک دختر پایین خیابونی که عمرا هیچ بازیگری نمی توانست این نقش را به این خوبی بازی کند). در این سه سال و تا سن 22 سالگی بازی در 11 فیلم یک آمار فوق العاده برای یک بازیگر است. منتقدین بسیاری از همان اول از بازی الناز شاکردوست تعریف کرده اند. حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازی وی تعریف کرده اند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا