اخبار روز سینما

الناز حبیبی مادر شد شباهت باورنکردنی دختر الناز حبیبی به مادرش همه را بهت زده کرد.

پی ام آپ بر اساس پی ام آپ:

الناز حبیبی در خانواده‌ای پرجمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شد، اکثر اعضای خانواده‌اش در سوئد زندگی می‌کنند، اما این بازیگر به دلیل علاقه‌اش به ایران و ترجیح حرفه بازیگری هرگز به فکر مهاجرت و زندگی در کشورش نبود. خانواده الناز حبیبی در 30 مرداد 1367 در تهران در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمد. . الناز حبیبی دارای مدرک فوق لیسانس تدوین و مدرک کارگردانی است. الناز حبیبی با بازی در سریال (دردسرهای بزرگ) بیشتر از سابق خود به شهرت رسید. الناز حبیبی یکی از بازیکنان کم حاشیه کشور است.

الناز حبیبی و خواهرش

الناز حبیبی

عکس قدیمی الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی وه که در سال های اخیر مادرش را از دست داده است، دارای 5 خواهر و یک برادر بزرگتر است و نان آور خانواده است. همه اعضای خانواده الناز به سوئد مهاجرت کرده و در آن زندگی می کنند. دوستانی که کنجکاو قد و وزن این بازیگر خوب کشورمان هستند باید بدانند قد الناز حبیبی 153 سانتی متر و وزن او 50 کیلوگرم است.

او می گوید: اواخر کلاس پنجم بودم که برای بازی در فیلم «دفترچه خاطرات» به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شدم. برای آن فیلم دنبال یک دختر باهوش و بامزه می گشتند و من را انتخاب کردند. با پدرم تماس گرفتند و بعد از رضایت او از 11 سالگی وارد دنیای بازیگری شدم.

وی در مورد حمایت پدرش افزود: «پدرم یک طرفدار بزرگ هنر است و همه هنرها از موسیقی گرفته تا سینما را دوست دارد. او همیشه در عرصه بازیگری مشوق و همراهم بود و حتی تا 16 سالگی در کارهایم حضور داشت. “

الناز حبیبی در خانواده‌ای پرجمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شد، اکثر اعضای خانواده‌اش در سوئد زندگی می‌کنند، اما این بازیگر به دلیل علاقه‌اش به ایران و ترجیح حرفه بازیگری هرگز به فکر مهاجرت و زندگی در کشورش نبود.

الناز فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آغاز کرد. در کودکی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری داشت.

خانم حبیبی فعالیت حرفه ای خود را از 18 سالگی و از سال 1384 با بازی در سریال سلحی برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی و بازی در سریال روز قریب در سال 1385 و سریال فاصله ها در سال 1388 و سریال خاله ثریا آغاز کرد. آهنگسازی سیروس مقدم در سال 1390 به شهرت رسید.

سال 1392 اوج شهرت او با بازی در سریال «دردارهای عظیم» و فیلم «خجالت نکش» بود.

الناز حبیبی

جوایز و افتخارات الناز حبیبی

برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره رنگین کمان چین برای فیلم Zapan (2015)

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای نمایش شاه ماهی از سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر (1397).

نامزد بهترین بازیگر زن کمدی در بیستمین دوره جشنواره ضد دوپینگ حافظ (1398)

مقام دوم اجرا در ششمین جشنواره تئاتر رضوی (1387)

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای رمانتیسم عماد و طوبی (1398)

این بازیگر درباره همکاری با لطیفی کارگردان سریال دودکش گفت:

از همکاری با آقای لطیفی لذت بردم. او کارگردان بسیار توانمندی است و به خوبی بازیگران را هدایت می کند. این به بازیگر کمک زیادی می کند تا خودش را بسازد.

لطیفی از همه صحنه ها به راحتی عبور نمی کند. تا زمانی که سکانس را آنطور که می خواهید نگیرید، نمی توانید راضی باشید، حتی اگر مجبور باشید بارها صحنه را دوباره پخش کنید. من از این نوع کار لذت می برم. اگر کارگردانی به کاری که من انجام می دهم علاقه ای نداشته باشد، تحمل این شرایط برایم سخت است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا