اخبار ورزشی

گزارش بازی هندبال الریان قطر و نماینده عمان در جام باشگاه های هندبال مردان 2023 آسیا

به گزارش پی ام آپ، امروز _سه شنبه 16خرداد 1402_ تیم های هندبال الریان قطر و نماینده عمان در سومین بازی از آخرین روز مرحله گروهی بیست و پنجمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا هندبال مردان باشگاه ها (2023) به همت ایران و استان اصفهان از ساعت 14 به مصاف یکدیگر رفتند.

جام باشگاه های هندبال مردان 2023 آسیا

مرحله گروهی (B) – بازی پنجم

سالن ها: 25 آبان – مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان

داورها: حسن اسمویلوف و خوسان اسمویلوف (ازبکستان)

ترکیب تیم هندبال الریان قطر:

محمد غزل، رامی فکیح، عمر الصفادی، نصرالدین مقدیچ، عبدالهادی محمد، اوساما حُسنی، محمد دالول، کمال‌الدین مالاش، عبدالکریم الحلو، یوسف علی، عبدالعزیز المغانی، چادلی گویزانی، امین زکر، وائل امزوقی و حسن محمد.

مربی ورزشی: نجیب بندیر

 

ترکیب تیم هندبال نماینده عمان:

سامح الآذن، رافت الجزی، مهند الزرافی، مونیر البلوشی، اذن الماشاری، عبدالعزیز المجارفی، ملهم الدیگایشی، حامد الدیگایشی، عبدالحکیم السیابی، اذن الآذن، صالح النصری، نصر التمتامی، طاهر الحدیدی، محمد الاریمی، مروان السوسی و اسد الحسنی

مربی ورزشی: منجی بوقاتاس

توضیحات نیمه اول:

در نیمه اول همانطور که انتظار می رفت الریان بازی را بهتر آغاز کرد و با نمایشی خوب به دنبال افزایش اختلاف بود تا بدون استرس به پیروزی مهمی دست پیدا کند و راهی نیمه نهایی شود. درخشش ستاره های الریان در پشت محوطه جریمه نماینده عمان و عملکرد عالی دروازه بان آنها اختلاف را به هشت گل رساند و الریان قطر موفق شد نیمه اول را با برتری مقابل نماینده عمان به پایان برساند.

نتیجه نیمه اول: الریان قطر 21 – نماینده عمان 10

توضیحات نیمه دوم:

الریانیها نیز نیمه دوم را با قدرت شروع کرد و توانست فاصله خود را با نماینده عمان افزایش دهد. شاگردان نجیب بندیر با عملکرد بسیار خوب در خط دفاعی و دقت فوق العاده در زدن ضربات آخر، گل های خود را بالای 30 رساندند. الریان که از پیروزی و صعود به جمع چهار تیم برتر آسوده خاطر شده بود، در 15 دقیقه پایانی نیمه دوم کمتر به خود فشار آورد و با استفاده از بازیکنان ذخیره انرژی خود را حفظ کرد.

نتیجه نیمه دوم (فینال): الریان قطر 35 – نماینده عمان 21

نکات ویژه:

در پایان این بازی رامی فکیح بازیکن تیم هندبال الریان قطر به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا