اخبار ورزشی

الریان قطر 33 _ الکاظم کویت 26 / این‌بار خبری از باخت مصلحتی نبود تا الریان سوم آسیا شود!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم‌های هندبال الریان قطر و الکاظمه کویت امروز _شنبه بیستم خردادماه ۱۴۰۲_ در چارچوب بازی مرحله رده‌بندی بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا (۲۰۲۳) به‌میزبانی ایران و استان اصفهان، از ساعت ۱۵ در سالن ۲۵ آبان مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان به‌مصاف یکدیگر رفتند.

رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال ۲۰۲۳ آسیا

بازی رده‌بندی

دیدار تیم‌های الریان قطر و الکاظمه کویت

سالن: ۲۵ آبان – مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان اصفهان

کوبل‌داوری: خسن اسمویلوف و خوسان اسمویلوف (ازبکستان)

ترکیب تیم هندبال الریان قطر:

محمد غزل، رامی فکی، عمر الصفادی، نصرالدین مگدیچ، عبدالهادی محمد، محمد دالول، اوساما حسنی، خلیفه قدبانه، کمال‌الدین مالاش، عبدالکریم الحلو، یوسف علی، عبدالعزیز المغانی، چادلی گویزانی، امین ذکر، وائل امزوقی و حسن محمد.

سرمربی: نجیب بن‌دیر

ترکیب تیم هندبال الکاظمه کویت:

احمد الجووائید، محمد عبدالرضا، ابراهیم الامیر، مشاری الحربی، انور بن‌عبدالله، احمد النزی، احمد القتان، عبدالعزیز المسعودی، فاواز المولا، فاواز المشاری، یاسین بلکئید، احمد السولایلی، مبارک بخیت، سعد الحیدری، اوساما جزیری و محمد فراد.

سرمربی: میلوس پتروویچ

توضیحات نیمه اول:

تقابل دو تیمی که از رسیدن به فینال جام باشگاه های هندبال آسیا برای مقام های سوم و چهارم چندان جدی نبود، اما هر دو با کسب عنوان بهترین خواهان ترک این مسابقات بودند. این دیدار از نزدیک تماشا شد اما بهترین عملکرد شاگردان الریان قطر باعث شد این تیم با الکاظمه دو گل اختلاف داشته باشد و در نهایت در نیمه نخست با نتیجه 15 بر 13 حریف کویتی خود را شکست دهند.

نتیجه نیمه اول: الریان، قطر 15 – الکاظمه، کویت 13

توضیحات نیمه دوم:

در حالی که شاگردان نجیب بندیر به دنبال تایید پیروزی و رسیدن به مقام سوم قاره کهن بودند، قسمت دوم دوباره با حملات الریانی آغاز شد. تفاضل دو گل ابتدا به 5 گل رسید و سپس به حدی افزایش یافت که الکاظمه عملا شکست را پذیرفت. الریان با به ثمر رساندن توپ های خود کار الکاظمه را کامل کرد و با پیروزی در بازی رده بندی به مقام سوم دست یافت و به این ترتیب الکاظمه چهارم شد.

نتیجه نیمه دوم (فینال): الریان قات 33 – الکاظمه کویت 26

نکات ویژه:

بازیکن تیم هندبال الریان قطر در پایان به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه‌اش را دریافت کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا