اخبار ورزشی

الدحیل قطر _ نیروی زمینی ایران شهید شاملی / آیا نازخا به کابوس قطری ها تبدیل می شود؟

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، روز پنجم و پایانی مرحله گروهی 25 رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی ایران و استان اصفهان از صبح امروز سه‌شنبه ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و سالن مجموعه ورزشی نقش جهان چهارم آبان ماه شاهد چهار بازی حساس و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

در یکی از حساس ترین دیدارها، تیم ها الدحیل نیروی زمینی قطر و شهید شاملی ایران از ساعت 12 ظهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تا به حال الدحیل قطر به دلیل پیروزی های مهم به ویژه در مبارزه با اتاق خواب کویت با شش امتیاز مشترک ستاره بحرین و اتاق خواب کویت البته با تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه دوم قرار دارد و در صورت غلبه بر نیروی زمینی شهید شاملی ایران راهی نیمه نهایی می شود.

از سوی دیگر تیم هندبال شهید شمالی ایران که در گروه مرگ جام باشگاه های آسیا قرار گرفت و به مصاف مدعیان قهرمانی رفت، با دو پیروزی مقابل تیم های انتهای جدولی به رقابت پرداخت. جوان باشگاه چین و تاشکند ازبکستان نیز شکست خوردند ستاره بحرین و اتاق خواب کویت در رده چهارم قرار دارد و عملا شانسی برای صعود به مرحله نیمه نهایی ندارد و حتی با کسب نتایجی در دیدار امروز تغییری در جایگاه آنها در جدول گروه دوم ایجاد نخواهد شد.

با تمام این تفاسیر، اگر نگاهی به جدول عجیب و پیچیده گروه دوم بیندازیم، متوجه می شویم که هنوز سه تیم با گزینه هایی برای صعود به نیمه نهایی باقی مانده اند که ممکن است هر کدام بسته به شرایطی که دارند به این وظیفه نرسند. نتایج. شرایط جدول زمانی پیچیده می‌شود که متوجه شویم هر یک از سه مدعی حریف تقریباً آسانی پیدا می‌کنند و به این ترتیب هر تیمی که بتواند در پایان تفاضل گل بهتری ایجاد کند، می‌تواند بعد از پایان وقت، صعود را جشن بگیرد. بازی های دور گروهی

الدحیل قطر - نزاجا شهید شاملی ایران / آیا نیروی زمینی به کابوسی برای قطری ها تبدیل می شود؟

اردوی شهید شاملی ایران به عنوان یکی از دو نماینده کشورمان در این رقابت ها با وجود عملکرد متوسط، حالا می تواند در تعیین تیم های صعود کننده در گروه تعیین کننده باشد. اگر نماینده ایران بتواند الدحیل شکست دادن یا حتی متوقف کردن افراد پرمدعا، اتاق خواب کویت و ستاره بحرین که بازی های بسیار ساده ای دارد راهی نیمه نهایی می شود.

بنابراین نمی توان یک بازی تشریفاتی را به دیدار امروز این دو تیم اضافه کرد. نیروی زمینی که احتمالاً به دلیل جایگاهی که دارد باید برای رتبه های هفتم و هشتم تلاش کند، فرصتی دوباره دارد تا آبروی خود را بازیابد و حتی ممکن است انتقام نماینده ایران از نماینده قطری دیگر و به جای دو تیم قطری، حداقل . تیمی برای صعود از قطر به نیمه نهایی.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا