اخبار ارز دیجیتال

اقدامات مهم اتحادیه اروپا برای پذیرش بیت کوین در سیستم بانکی اتحادیه!

گام مهم اتحادیه اروپا برای پذیرش بیت کوین در سیستم بانکی اتحادیه! اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است.

اتحادیه اروپا گام های مثبتی برای تنظیم قوانین بانکی برداشته است بیت کوین را بپذیرید و سایر ارزهای دیجیتال به شفافیت هر چه بیشتر این حوزه کمک کند.

با هدف بیت کوین را بپذیرید و سایر ارزهای دیجیتال در سیستم بانکی اروپا، اخیراً اتحادیه اروپا بانک ها را ملزم به افشای عمومی دارایی های رمزنگاری شده خود کرده است.به نظر می رسد این اقدام برای مقابله با ریسک های مرتبط و ایجاد شفافیت در این زمینه انجام شده است. بنابراین، کمیسیون اتحادیه اروپا مجبور خواهد شد لایحه‌ای ارائه کند که به طور خاص اعلام دارایی‌ها را به ارز دیجیتال توسط بانک‌هایی که در ۲۷ کشور اتحادیه اروپا فعالیت می‌کنند الزامی می‌کند.

اقدامات لازم برای پذیرش بیت کوین در بانک های اروپایی

در حال حاضر، تمرکز اتحادیه اروپا بر افشای دارایی‌های ارز دیجیتال توسط بانک‌ها در زمانی صورت می‌گیرد که موسسات مالی بزرگ در سراسر جهان به طور گسترده وارد فضای کریپتو شده‌اند. از این نظر بانک های اروپایی مانند CACEIS و Crédit Agricole اقدامات لازم را برای ارائه خدمات ارز دیجیتال آغاز کرده اند که نشان دهنده شناخت و پذیرش دارایی های دیجیتال در بانکداری سنتی است. این روند فقط محدود به اروپا نیست. زیرا موسساتی مانند Banco Santander، BBVA، BNY Mellon، JP Morgan و Goldman Sachs نیز در ایالات متحده فعال هستند. بیت کوین را بپذیرید وارد سیستم بانکی شده اند.

بیت کوین را بپذیرید

علاوه بر افشای این اطلاعات، بانک‌های اتحادیه اروپا نیز موظف هستند برای اطمینان از آمادگی و کاهش ریسک، ارزهای دیجیتال خاصی را در پرتفوی خود نگه دارند. این مقررات با مقررات بازار رمزنگاری فعال (قانون MiCA) که برای 27 کشور اتحادیه اروپا تصویب شده است، یکپارچه خواهد شد. به نظر می رسد این رویه هماهنگ بخش بانکی و شرکت هایی را که در آن فعالیت می کنند تنظیم می کند صنعت ارزهای دیجیتال پرداخت به

به طور کلی، اصلاحات نظارتی اتحادیه اروپا نشان دهنده افزایش آگاهی در این زمینه و اهمیت پرداختن به خطرات و ارتقای شفافیت در تعامل بخش بانکی با ارزهای دیجیتال است. به نظر می رسد هدف از این اقدامات ایجاد محیطی امن و منظم در موسسات مالی سنتی و در شرکت هایی است که بازار ارز دیجیتال آنها فعال هستند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا