اخبار ورزشی

گل محمدی، ۶ بازیکن را در لیست اخراجی‌ها قرار داد!

تاثیرگذاری بازیکنان پرسپولیس در فصلی که این تیم به سه جام مختلف دست یافت، تعیین کننده حضور یا عدم حضور آنها در فهرست یحیی گل محمدی برای فصل آینده خواهد بود.

به گزارش پی ام آپ، تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در بیست و دومین دوره لیگ برتر موفق شد در فینال جام حذفی استقلال را شکست دهد تا یک بار دیگر قهرمانی را جشن بگیرد و طبق قوانین لیگ به طور خودکار قهرمان لیگ برتر شود. سازمان لیگ

قهرمانی سه گانه پرسپولیس در فصل گذشته با حضور پررنگ بازیکنان اصلی این تیم انجام شد. در فصلی که بازیکنانی مانند سعید صادقی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک مصدوم شدند و یورگن لوکادیا قبل از بازی خارج از خانه مقابل استقلال رفت، سرمربی پایتخت تصمیم گرفت به طور ناگهانی از این تیم جدا شود و روی عناصر اصلی خود تمرکز کرد. به برخی از بازیکنانش اعتقاد دارد.

نگاهی کلی به آمار و ارقام استفاده از فهرست پرسپولیس در فصل گذشته، احتمال خروج چند تن از شاگردان یحیی گل محمدی در تابستان این فصل را نشان می دهد.

رفت و آمد بی حاصل نعمتی

سیامک نعمتی یکی از بازیکنانی است که یحیی گل محمدی دیگر به او اعتقادی ندارد. نعمتی جزو بازیکنانی بود که در لیست مازاد نیم فصل قرار داشت اما درخواست شخصی او و همچنین مدیریت باشگاه مانع از رفتن او برای ادامه تمرینات پرسپولیس شد. با این حال نعمتی کوچکترین فرصتی برای درخشش پیدا کرد تا از مدار فکری یحیی کنار گذاشته شود و نتوانست به عنوان یک بازیکن چند پست به قرمزها کمک کند.

کمال روی لبه تیغ

ورود سینا اسدبیگی به گروه هافبک پرسپولیس به معنای نقش آفرینی کمال کامیابی نیا به عنوان بازیکن تعویضی نیز بود تا یکی از پرافتخارترین بازیکنان فعلی قرمزها کمترین احتمال را برای ماندن یا جدایی از تیم قرمزها دارد.

شیخ نامرغوب

سرمربی پرسپولیس کمترین شانس را برای خرید شیخ دیابه داشت. با این حال اصرار درویش، مدیرعامل قرمزها، او را به سمت دیاباته کشاند که تنها یک دلار در پرسپولیس دریافت کند، اما به جای بازی، به دلیل مصدومیت طولانی و پشت سر هم در فیزیوتراپی باشگاه پرسپولیس حضور مستمر داشت. دیاباته بدون شک یکی از جدایی های تابستان امسال از پرسپولیس خواهد بود.

پریرای بی هدف

عملکرد لئاندرو پری در تمرینات پرسپولیس باعث شد تا پرسپولیس خیلی زود به ترکیب اصلی تیمش راه پیدا کند اما این مهاجم برزیلی به هیچ وجه نتوانست در دیدارهای رسمی پرسپولیس بدرخشد و به همین دلیل به راحتی از لیست حذف شد. همیشه آهسته ماندن در پرسپولیس سخت است

ابهامات فرجی

فرشاد فرجی یکی از مدافعان پشتیبان یحیی و پشتیبان قابل اعتماد بوده است، اما گل محمدی برای حفظ او با تردیدهایی مواجه است، بنابراین فرشاد فرجی نیز یکی از گزینه های احتمالی خروج است. اگر یحیی بتواند گزینه ایده آل خود را در دفاع چپ پیدا کند، علی نعمتی را در پست دفاع میانی انتخاب خواهد کرد.

هانانوف هیچ شانسی نداشت

نگاهی کلی به آمار و ارقام استفاده از فهرست پرسپولیس در فصل گذشته، احتمال خروج چند تن از شاگردان یحیی گل محمدی در تابستان این فصل را نشان می دهد.

رفت و آمد بی نتیجه سیامک نعمتی

سیامک نعمتی یکی از بازیکنانی است که یحیی گل محمدی دیگر به او اعتقادی ندارد. نعمتی جزو بازیکنانی بود که در لیست مازاد نیم فصل قرار داشت اما درخواست شخصی او و همچنین مدیریت باشگاه مانع از رفتن او برای ادامه تمرینات پرسپولیس شد. با این حال نعمتی کوچکترین فرصتی برای درخشش پیدا کرد تا از مدار فکری یحیی کنار گذاشته شود و نتوانست به عنوان بازیکن چند پستی به قرمزها کمک کند.

کمال روی لبه تیغ

ورود سینا اصدبیگی به گروه هافبک پرسپولیس به معنای نقش آفرینی کمال سغاده نیا به عنوان بازیکن تعویضی نیز بود تا یکی از پرافتخارترین بازیکنان فعلی قرمزها کمترین احتمال را برای ماندن یا جدایی از تیم قرمزها دارد.

شیخ نامرغوب

سرمربی پرسپولیس کمترین شانس را برای خرید شیخ دیاباته داشت؛ اما اصرار درویش، مدیرعامل سرخ‌ها، او را به سمت دیاباته کشاند که تنها یک دلار در پرسپولیس دریافت کند، اما به‌دلیل مصدومیت‌های متوالی، به‌جای بازی، در مرکز فیزیوتراپی باشگاه پرسپولیس حضور مستمری خواهد داشت. بدون شک دیاباته یکی از خروجی های پرسپولیس در تابستان امسال خواهد بود.

پریرای بی هدف

عملکرد لئاندرو پری در تمرینات پرسپولیس باعث شد تا پرسپولیس خیلی زود به ترکیب اصلی تیمش راه پیدا کند اما این مهاجم برزیلی به هیچ وجه نتوانست در دیدارهای رسمی پرسپولیس بدرخشد و به همین دلیل به راحتی از لیست خط خورد. برای ماندن در پرسپولیس همیشه کند

ابهامات فرجی

فرشاد فرجی یکی از مدافعان پشتیبان یحیی و پشتیبان قابل اعتماد بوده است؛ اما گل محمدی برای حفظ او با تردیدهایی مواجه است و به همین دلیل فرشاد فرجی نیز یکی از گزینه های احتمالی خروج است. اگر یحیی بتواند گزینه ایده آل خود را در دفاع چپ پیدا کند، علی نعمتی را در پست دفاع میانی انتخاب می‌کند.

هنانوف هیچ شانسی نداشت

وحدت هنانوف  از جمله مدافعانی است که یحیی گل محمدی سبک بازی او را می پسندد اما بازی تحسین برانگیز مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی او را مجبور به نیمکت نشینی کرد و فرصتی برای درخشش برایش باقی نگذاشت.

حال باید دید گل محمدی با دیدن نتایج نیمکت نشینی بازیکنانش تصمیم به جدایی از بازیکنانش می گیرد یا ابتدا نیازهای فصل آینده خود را تامین می کند و سپس به جدایی این بازیکن فکر می کند.

گردآوری شده از سایت فرارو

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا