اخبار روز سینما

اقدام جدید نتفلیکس برای جلوگیری از اشتراک گذاری حساب کاربری

اقدام جدید نتفلیکس برای جلوگیری از تقسیم حساب کاربری، شرایط را برای کاربران سخت کرد. به این ترتیب امکان سوء استفاده از کاربران کاهش می‌یابد.

اقدام جدید نتفلیکس

نتفلیکس تخمین است که بیش از 100 میلیون کاربر در جهان از طریق اعتبار ورود سیستم شخص دیگری از این سرویس استفاده می‌کنند. امیدوار است که با پایان دادن به اشتراک گذاری حساب، درآمد را به شرکت وارد کند.

حساب‌های نت‌فلیکس زودی فقط بین اعضای خانواده می‌توانند و طبق گزارش‌ها این غول استریم قصد دارد در سیستم رمز عبور خود اعمال کند. از کاربران خواسته می شود که دستگاه های خود را با استفاده از برنامه یا وب سایت نتفلیکس برای اتصال به شبکه مرتبط با مکان اصلی خود در حسابهای خود ثبت کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس

بهترین فیلم های نتفلیکس

شرایط جدید داشتن اکانت در نتفلیکس

شرایط جدید داشتن اکانت در نتفلیکس

نتفلیکس از می‌خواهد که حداقل هر 31 روز یک بار سرویس پخش در دستگاه ثبت خود استفاده می‌کنند یا در حذف دستگاه از حساب خود می‌گیرند. ظاهراً سیستم جدید، کاربرانی که سعی می‌کنند از طریق یک دستگاه ثبت‌شده وارد حساب کاربری خود شوند، می‌شوند و در آنها به یک درخواست برای اشتراک‌گذاری جدید Netflix هدایت می‌کند.

اما اقدام نتفلیکس این است که اگر سیستم شما مکان ثبت نشود و وارد حساب کاربری‌تان شود، باز هم اکانت شما مسدود خواهد شد. به این ترتیب که مسافرت‌های بسیار می‌روند دچار مشکل می‌شوند. برای جلوگیری از این اتفاق، نتفلیکس کدی به حساب ارسال می‌شود که به مدت یک هفته فعال خواهد بود. با استفاده از این کد می‌توانید هنگام سفر به حساب خود وارد شوید.

عاشقانه‌ترین فیلم‌های نتفلیکس

نتفلیکس قصد دارد که به زودی این سیستم را در تمامی کشور ها اعمال کند. هر چند باور ممکن است ممکن است از کاربران دیگر اشتراک شان را به شرایط جدید تمدید نکنند و تعداد کاربران را کاهش دهند، اما به نظر می رسد که این سیستم دراز مدت درآمد را افزایش دهد.

گرگ پیترز، مدیر عامل نتفلیکس ادعا می کند این شرکت خود در جستجوی نیازهای کاربران را با یک ردیف اشتراک ارزان تر با پشتیبانی از محاسبه کند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا