اخبار روز سینما

افشای پشت صحنه خیانت شهاب حسینی به همسرش + عکس های لو رفته

ویدیو جدید از امین فردین خیانت شهاب حسینی به همسرش او ماجرای رابطه و ازدواج دومش با هستی مهدوی و ترانه علیدوستی را فاش کرد.

سید شهاب الدین حسینی تنکبانی (متولد 14) بهمن 1352)، بازیگر ایرانی. او برای بازی در فیلم شامی در باد (1387) و رستاگری در فیلم هشت و بیست دقیقه (1387) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد. حسینی در سال ۱۳۸۶ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سوپراستار دریافت کرد.

او در سال ۲۰۱۱ با بازیگران فیلم «جدایی نادر از سیمین» از جشنواره بین‌المللی فیلم برلین برنده خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد شد. حسینی در جشنواره کن ۲۰۱۶ جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن را برای بازی در فیلم فروشنده دریافت کرد. در سال 2018 از سوی دولت فرانسه نشان لژیون افتخار اعطا شد. از نقش های او در سینمای خانگی می توان به شهرزاد (1397-1394) و پست شیر ​​(1401-1402) اشاره کرد.

خیانت شهاب حسینی به همسرش

هستی مهدوی و ریل شهاب حسینی ، رابطه شهاب حسینی با ترانه علیدوستی و پشت صحنه ازدواج دوم شهاب حسینی این تمام چیزی است که امین فردین، روزنامه نگار ایرانی مقیم خارج از کشور در ویدیوی جدید خود به آن پرداخته است. چقدر به حرف ها و اسنادی که نشان می دهد اعتقاد دارید؟

قنبرزاده هانیم در 16 سالگی در سال 1374 با شهاب حسینی بیگ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند به نام های محمد امین و امیرعلی شد. شهاب حسینی (به گفته امین فردین) در این سال ها بارها به خانم قنبرزاده خیانت کرده است.

نحوه آشنایی شهاب حسینی و ساناز ارجمند:

ساناز ارجمند عکاس همرافیق بود و از آنجا با هم آشنا شدند و تصمیم به ازدواج گرفتند.


بیشتر بخوانید:

Recent search terms:

  • رابطه شهاب حسینی و ترانه علیدوستی
  • هستی مهدوی و شهاب حسینی

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا