اخبار روز سینما

صدای محسن چاوشی در فصل دوم زخم کاری پخش شد!

یک هفته مانده به پخش اولین قسمت از فصل دوم سریال زخم کاری، تیتراژ موسیقی با صدای محسن چاوشی رونمایی شد. انتشار این تیزر 35 ثانیه ای در صفحه اینستاگرام محسن چاوشی با استقبال زیادی روبرو شد.

به گزارش پی ام آپ، فصل دوم سریال «زخم کاری» با نام «زخم کاری: بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از جمعه هفدهم شهریور  آغاز می شود.

پنج شنبه 9 شهریورصدای محسن چاوشی یک هفته قبل از پخش فصل اول این سریال فاش شد. 20 ثانیه از صدای چاوشی در این موزیک ویدیو 34 ثانیه ای شنیده می شود.

عنوان سریال «زخم کاری: بازگشت» با آهنگسازی و صداگذاری محسن چاوشی و شعری از علی اکبر یاغی تبار است و چاوشی در ابتدای آن می‌خواند: «اومدم مثل یه ببر کینه توز، حقمو بگیرمو شبانه روز، عقب شغال قاتل بودم …»

قبل از پخش تیتراژ، دیالوگ کوتاهی بین مالک و پسرش می شنویم. کنار دریا همدیگر را می بینند، همدیگر را در آغوش می گیرند و می شنویم که می ترسند. با توجه به موضوع این قسمت از تیتراژ به نظر می رسد که موضوع اصلی سریال انتقام در فصل دوم باشد.

انتشار این تیزر کوتاه در صفحه اینستاگرام محسن چاوشی با استقبال خوبی روبرو شده است. حدود 5 هزار نفر در مورد آن نظر داده اند. برخی نوشته‌اند زخم کاری صدای محسن چاوشی را کم داشته و بعضی دیگر هم از همکاری چاوشی و یاغی‌تبار تعریف کرده و نوشته‌اند ترکیب جذابی خواهد شد.

فصل دوم این سریال جمعه هفدهم شهریور توسط پلتفرم Filmo منتشر شده است. جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک از بازیگران این فصل هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا