اخبار روز سینما

افشاگری های باورنکردنی مایلی سایرس از عشق سابقش!

سوپراستار پاپ در برنامه اینترنتی خود با عنوان «When I Was Young» درباره ازدواج قبلی خود صحبت کرد.

مایلی سایرس درباره ازدواجش با همسر سابق لیام همسورث صحبت کرده است.

سوپراستار 30 ساله پس از صحبت صریح در مورد لحظات بحث برانگیز و بحث برانگیز در حرفه خود، درباره زندگی عاطفی خود صحبت کرد.


بیشتر بخوانید: الفافراد عجیب و جالب افراد مشهور در دوران کودکی.


افشاگری های باورنکردنی مایلی سایرس از عشق سابقش!

برنامه اینترنتی این خواننده در شبکه مجازی تیک توک منتشر شده است. در آخرین قسمت این سریال، مایلی سایرس درباره لحظه ای که فهمید ازدواجش با بازیگر 33 ساله استرالیایی به پایان رسیده است صحبت کرد.

این ستاره پاپ توضیح داد که این لحظه در جشنواره موسیقی گلستونبری در ژوئن 2019 اتفاق افتاد. مایلی سایرس توضیح داد: “گلاستنبری در ژوئن بود که تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم.”

او توضیح داد که اگرچه آنها از سال 2010 شروع به ملاقات کردند، اما عروسی آنها در دسامبر 2018 پس از آتش سوزی جنگلی کالیفرنیا در نوامبر 2018 که خانه آنها را ویران کرد برگزار شد.

صحبت های خواننده درباره ازدواج ناموفقش!

افشاگری های باورنکردنی مایلی سایرس از عشق سابقش!

این خواننده و ترانه سرا گفت: تعهد من و لیام به ازدواج قبل از هر چیز ناشی از عشق عمیق ما بود، ما 10 سال است که با هم هستیم، اما دلیل دیگری برای ازدواج ما وجود داشت، ما آسیب های زیادی دیدیم و تلاش می کردیم. تا هر چه سریعتر آن را بازسازی کنیم.

این هنرمند ادامه داد: روز نمایش گلستونبری روزی بود که تصمیم گرفتم به ازدواجم پایان دهم.

کوروش همچنین آنچه را که از این تصمیم گرفته بود فاش کرد. او با صراحت اضافه کرد: “من در مقطعی از زندگی ام بودم که حرفه خوانندگی و شخصیتی که مردم در من می دیدند بر هر چیز دیگری ارجحیت داشت. حدس می زنم به همین دلیل است که اکنون برای من خیلی مهم است که اینطور نیست.” اطرافیانم باید اولویت من باشند.”

افشاگری های باورنکردنی مایلی سایرس از عشق سابقش!

چندین ماه پس از اجرای سایروس در گلستونبری، همسورث در آگوست 2019 درخواست طلاق داد. این زوج سرانجام در اوایل سال 2020 به توافق رسمی طلاق رسیدند.

این پخش اینترنتی برای تبلیغ آهنگ جدیدی که مایلی سایرس منتشر کرده در حال پخش است. این خواننده در این برنامه همچنین از لحظات شیرین رابطه اش با همسورث صحبت کرد.

او در ویدئویی از لحظه ملاقات آنها در صحنه فیلم عاشقانه The Last Song در سال 2010 صحبت کرد.

افشاگری های باورنکردنی مایلی سایرس از عشق سابقش!

ستاره سابق هانا مونتانا گفت: “فکر می کنم یکی از چیزهایی که آن فیلم را بسیار خاص کرد، دیدن دو بازیگر بسیار جوان بود که عاشق یکدیگر می شوند.” اتفاقی که در همان زمان در زندگی واقعی ما افتاد.”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا