اخبار روز سینما

افشاگری نیوشا ضیغمی از علت عمل بینی اش برای بار دوم [+ویدیو]

نیوشا ضیغمی از علت عمل دماغش گفت این بازیگر به تازگی عملش را توضیح داد. برای دیدن ویدیو افشاگری نیوشا ضیغمی از علت عمل بینی اش همراه بمانید.

خانم بازیگر از علتش پرده برداری کرد. این روزها ویدیو محل نیوشا ضیغمی برای عمل دماغ دست به دست می شود. توضیح نیوشا ضیغمی درمورد عمل بینی اش باعث جلب توجه کاربران شد. شما در ادامه ویدیویی از افشاگری نیوشا ضیغمی از علت عمل بینی اش میبینید.

عکس بحث برانگیز نیوشا ضیغمی در کنار دخترش ; سوژه جدید رسانه ها

افشاگری نیوشا ضیغمی از علت عمل بینی اش برای بار دوم

به جدید نیوشا ضیغمی ویدیویی از به اشتراک گذاشتن عمل بینی اش را توضی ح داده است. او برای بار دوم بینی‌اش را جراحی کرده است که برای مخاطبان خود توضیح داد. او در این باره گفت:

بله من عمل کردم دلیلشم این بود که به شدت مشکلی داشتم. عمل من بسیار زیاد و سخت بود. همچنین ایراد ظاهری هم پیدا کرده بود این عمل من خیلی سخت بود.

جراحی زیبایی نیوشا ضیغمی و پاسخ او به طرفدارانش

ویدیو لایو نیوشا ضیغمی و دلیل جراحی او را در زیر می‌بینید:

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 18 تیر ماه 1359 در تهران است. این هنرمند زیبا فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران در می‌باشد.

نیوشا فرزند ناصر ضیغمی و فهیمه رستم‌پور است وی در اسکانسی از فیلم چارسو با ماد رش همبازی شد. نیوشا ضیغمی با این که تحصیلاتش را در رشته روانشناسی کودک تمام کرده است. اما به دلیل دلایلی که به بازیگری در کلاس های کانون بازیگر آزاد سینماگرا ن جوان حضور پیدا کرد و به عرصه هنر وارد شد.

اولین تجربه های سینمایی نیوشا ضیغمی با محمدعلی سجادی در فیلم های تردست و ش وریده بود که همین عامل راه را برای ورود او به سینما باز کرد. وی با حضور در فیلم اخراجیها 1 نزد مخاطبان بیشتر شناخته شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا