اخبار روز سینما

افشاگری رضا گلزار از خانواده همسرش داماد تنها 5 سال از پدرشوهرش کوچکتر است! | فیلم و عکس جهیزیه خانم گلزار در دبی چشم ها را خیره کرد

رضا گلزار بازیگر سینما، نوازنده گیتار و در زمینه خوانندگی و مدل تبلیغاتی فعالیت می کند. رضا گلزار دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. رضا گلزار با عکس های خانوادگی از خوانندگی به بازیگری رسید و از زندگی رضا گلزار چیزی نگفت. دعا کن گلزار خواهید دید

همه چیز درباره مادر و پدر رضا گلزار

پدر و مادر آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار اهل زنجان هستند. پدر شوهر محمدرضا گلزار کارمند یک شرکت بیمه است و سال ها در زنجان زندگی می کرد و پس از مدتی به تهران نقل مکان کرد. عکسی از پدر همسر محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شده است. مطلبی در مورد آیسان همسر محمدرضا گلزار. آیسان همسر گلزار کیست؟ گفته می شود او متولد زنجان است، اما ساکن تهران است. در ادامه ماجرای آشنایی و ازدواج محمدرضا گلزار و همسرش آیسان که 20 سال از او کوچکتر است را می خوانید.

* درباره پدر و مادر آیسان که همسر محمدرضا گلزار هستند، پس از انتشار خبر ازدواج محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی، بسیاری از طرفداران این بازیگر کنجکاو شدند که پدر و مادر آیسان که با دخترش محمدرضا ازدواج کرده است، چه کسانی هستند. گلزار. .

منظور پدر آیسان این است که پدر همسر محمدرضا گلزار کارمند یک شرکت بیمه است و بر خلاف آنچه گفته می شود یکی از ثروتمندترین تاجران ایران است، کارمند ساده یک شرکت بیمه است، مطمئن باشید که زندگی کرده است. سالها در زنجان و به تهران مهاجرت کرد.

پدر همسر محمدرضا گلزار کیست و چه می کند؟

آیسان همسر محمدرضا گلزارا است که در حال حاضر 26 سال سن دارد و از نوجوانی در اینستاگرام حضور دارد. او یکی از چهره های اینستاگرام است که از نوجوانی به عنوان مدل فعالیت می کند.

خبر ازدواج محمدرضا گلزار مانند بمب در فضای مجازی غوغایی به پا کرد، محمدرضا گلزار بالاخره ازدواج کرد. ماجرا از آنجا شروع شد که گلزار عکسی با کت و شلوار از خود منتشر کرد و ساعاتی بعد فیلمی از خروج او از دادگاه به همراه زن جوانی که آیسان نام دارد و هواداران گلزار می گویند ۲۶ ساله است منتشر شد. . همچنین گفته می شود آیسان همسر گلزار متولد زنجان است اما ساکن تهران است.

دعا کن گلزار

محمدرضا گلزار آذربایجانی و متولد تهران است. همسرش آیسان آقاخانی متولد زنجان است و سال ها در تهران زندگی می کند. پدر همسر محمدرضا گلزار کارمند یک شرکت بیمه است.

داستان دوستی محمدرضا گلزار و همسرش آیسان

لازم به ذکر است تصویری از زن جوانی که گفته می شود همسر جوان محمدرضا گلزار در فضای مجازی دست به دست می شود. این دوست دختر خوشبخت کیست؟

دعا کن گلزار

چند روزی بود که خبر ازدواج محمدرضا گلزار در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و پس از آن فیلم و عکس های خروج این زوج از دادگاه دست به دست شد. فن پیج های محمدرضا گلزار که به تعداد زیاد خود می بالند با انتشار پستی در صفحات خود ازدواج این هنرمند محبوب خود را تبریک گفتند. همچنین محمدرضا گلزار با انتشار استوری با کت و شلوار. مهر این خبر را تایید کرد.

عاشقانه های جدید رضا گلزار و عشقش

دعا کن گلزار

آیا جشن مجردی رضا گلزار با دوستانش شایعه طلاق را تایید کرد؟

محمدرضا گلزار که گفته می شود از دهه 70 با زنی جوان ازدواج کرده است، این شادی را در کنار دوستانش جشن گرفت.

محمدرضا گلزار با انتشار عکسی اولین جشن مجردی جنجالی خود را پس از ازدواج به نمایش گذاشت.

دعا کن گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر و مجری چندین آگهی تلویزیونی و رادیویی در سال های اخیر که اخیراً بازی اش با انتقادات عمومی در بین طرفدارانش مواجه شده است، خبر ازدواجش را در قالب یک فیلم علنی کرده است.

عکسی از دختری که کاربران می گویند همسر محمدرضا گلزار است در فضای مجازی دست به دست شده و در خرداد وی در سال 1376 در زنجان متولد شد.این اطلاعات به گمانه زنی کاربران و صفحات اینستاگرام محدود می شود.

دعا کن گلزار

رضا گلزار پدر شد؟

چندی پیش عکسی در فضای مجازی دست به دست شد که از پدر شدن رضا گلزار بازیگر سرشناس و با استعداد کشورمان خبر می داد. با پیگیری های خبرنگار سایت دیجی انترتینمنت مشخص شد که این خبر جعلی است و این عکس نوزاد متعلق به برادر آقای گلزار است.

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

عکسی از آیسان آقاخانی در کنار مادرش در آخرین کنسرت محمدرضا گلزار قبل از ازدواجشان در فضای مجازی منتشر شد. محمدرضا گلزار با انتشار تصاویری از ازدواجش با آیسان خبر داد. محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین 1356 در تهران. محمدرضا گلزار متاهل است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات نیز فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

فیلم رضا گلزار و آیسان خانم در دبی

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

عکس جدید آیسان آقاخانی همسر رضا گلزار

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

دعا کن گلزار

آیسان آقاخانی، زن جوان زنجانی متولد 1376، عکس های او در فضای مجازی دست به دست می شود و ادعا می شود این دختر همسر محمدرضا گلزار است. این دختر زنجانی است و چندین صفحه اینستاگرام او را به عنوان همسر محمدرضا گلزار معرفی کرده اند. پس از انتشار خبر ازدواج این ستاره سینما، حالا عکس های همسرش فاش شده است. آیسان آقاخانی نام همسر محمدرضا گلزار است، او دختر یک تاجر است و اختلاف سنی زیادی با محمدرضا گلزار دارد.

زندگی شخصی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر، مجری، خواننده و آهنگساز کشورمان متولد 1 فروردین 1356 در تهران. وی در برنامه برنده باش نام کامل خود را گلزار آذری ذکر کرد و اظهار داشت که با افتخار ترک است.

دعا کن گلزار

کودکی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمد، پدرش پرویز گلزار از مهندسان معروف تبریزی، مادرش خانه دار و اهل تهران بود و دو برادر به نام های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا دارد.

هیچ یک از خواهر و برادرهای محمدرضا گلزار سابقه بازیگری ندارند و علیرضا مهندس عمران، بردیا مترجم انگلیسی و آتوسا مترجم آلمانی هستند.

دعا کن گلزار

محمدرضا گلزار در دبیرستان ریاضی خواند و سال سوم دبیرستان در کنکور شرکت کرد و در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنجم را کسب کرد و در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب پذیرفته شد.

در سال آخر رشته خود را تغییر داد و برای دندانپزشکی به رشته تجربی رفت اما قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت و در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شد.

با وجود انتشار اخباری مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی، خبر موثقی از ازدواج این بازیگر منتشر نشده و عکس هایی که به عنوان همسر محمدرضا گلزار دست به دست می شود کذب و غیر واقعی است.

ورزش حرفه ای محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار علاقه زیادی به ورزش دارد، والیبال را به صورت حرفه ای دنبال می کرد و به عنوان والیبالیست در پست لیبرو در تیم های پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم استان تهران بازی کرد. وی به عنوان مربی بدنساز در تیم ارتعاشات صنعتی در لیگ برتر والیبال سال 1387 مشغول به کار شد.

او همچنین به صورت حرفه ای اسکی می کند و دارای کارت مربی اسکی آلپاین است.

دعا کن گلزار

کودکی محمدرضا گلزار

اسکی محمدرضا گلزار در کودکی

محمدرضا گلزار در رشته مدلینگ

محمدرضا گلزار با 179 سانتی متر قد در عرصه مدلینگ نیز حضور دارد و با برندهای مختلفی همکاری داشته و عکس های او به عنوان مدل روی بیلبوردها قرار گرفته است.دعا کن گلزار

برخی از صفحات اینستاگرام مدعی شده اند که آیسان آقاخانی به صورت فعال در زمینه مدلینگ فعالیت می کند و دختر یکی از تاجران معروف است.در مورد نحوه آشنایی آنها گفته می شود محمدرضا گلزار به عنوان مدل در شرکت پدر این دختر کار می کرد که آغاز کار بود. از آشنایانشان و این خانم هم از طرفداران محمدرضا گلزار است. همچنین اختلاف سنی محدرضا گلزار آیسن آقاخانی حدود 20 سال است.

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین 1356 در تهران; بازیگر، خواننده و ترانه سرا، فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است، نواختن گیتار را از دوران دانشجویی شروع کرده و اکنون چندین فروشگاه دیجیتال دارد.

دعا کن گلزار

محمدرضا گلزار از پدری مهندس تبریزی و خانه دار تهرانی در تهران به دنیا آمد. او می گوید که با افتخار ترک است و خانواده اش آذری هستند.

او دو برادر به نام های علیرضا مهندس عمران و بردیا مترجم انگلیسی و یک خواهر به نام آتوسا مترجم آلمانی دارد و فرزند سوم خانواده است.

دعا کن گلزار

همسر آیسان آقاخانی محمدرضا گلزار کیست؟

محمدرضا گلزار موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان به عنوان نوازنده گیتاریست خودآموخته و سپس پیانو آغاز کرد تا اینکه پس از دانشگاه به عنوان نوازنده به گروه “آریان” پیوست.

دعا کن گلزار

در این گروه [آریان]او مدت ها به عنوان نوازنده ارگ ​​کار کرد و در آنجا دیده شد.

دعا کن گلزار

آغاز بازیگری محمدرضا گلزار

گلزار فروردین در سال ۱۳۷۹ در سن ۲۳ سالگی در کافه ای در خزر شهر با ایرج قدری رهبر ارکستر آشنا شد و سر میز او رفت و او را به اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.

ایرج قدری در پاسخ از او برای بازی در فیلم «نرگس و سام» دعوت کرد و به این ترتیب گلزار چند ماه پس از تست و پیش تولید اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد.

دعا کن گلزار

محمدرضا گلزار مانند سایر سلبریتی ها شغل دوم و سوم دارد که بزرگترین آنها مدلینگ و پوشاک، موسیقی و آموزش اسکی است.

او همچنین در دانشگاه به تدریس علوم دینی و دینی می پرداخت.

دعا کن گلزار

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا