اخبار روز سینمافیلم و سریال

افشاگری خواهر پژمان جمشیدی همه را شوکه کرد

خواهر پژمان جمشیدی با داستانی جدید از پژمان جمشیدی روایت کرد. ماجرای خواهر پژمان جمشیدی را در ادامه مشاهده می کنید.


به گزارش ورانداز:

خواهر پژمان جمشیدی با داستانی جدید از پژمان جمشیدی روایت کرد. ماجرای خواهر پژمان جمشیدی را در ادامه مشاهده می کنید.

پژمان جمشیدی به لطف عادل فردوسی پور امروز در فضای مجازی ترند شده است. پژمان جمشیدی در گفت و گو با عادل فردوسی پور حقایقی از زندگی خود فاش کرد که شنیده های این خبر را شوکه کرد. پژمان جمشیدی در بخشی از سخنان خود به بیان حسرت روزهای فوتبالی و خاطرات فوتبالی پرداخت. در زیر در مورد زندگی خصوصی پژمان جمشیدی صحبت خواهیم کرد.

پژمان جمشیدیپژمان جمشیدی چندی پیش در برنامه فردوسی پور اعلام کرد که ازدواج می کند و هنوز مشخص نیست با چه کسانی ازدواج خواهد کرد. بنابراین تمام اخباری که در مورد فاش شدن نام همسر پژمان جمشیدی وجود دارد، شایعه ای بیش نیست.

پژمان جمشیدی

زندگی شخصی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان متولد 20 سال است. شهریور 1356 در تهران. او یک دانشجوی درونگرا مهندسی عمران است.

خانواده پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در یک خانواده کوچک در تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر و یک خواهر به نام مامک دارد و پدرش معلم زمین شناسی و زیست شناسی و مادر مرحومش معلم کلاس اول است.

پژمان که خانواده ای نسبتاً ورزشی دارد یکی از بهترین کوهنوردان تاریخ ایران است که قبل از انقلاب سرپرستی هیئت کشتی کرج و بعد از انقلاب نیز سرپرستی هیئت کوهنوردی کرج را بر عهده داشت. مادر پژمان جمشیدی هم والیبال بازی می کرد.

برادر پژمان جمشیدی در سال 70 در رشته مهندسی دانشگاه شریف پذیرفته شد و خواهرش نیز معلم بود.

ازدواج و همسر پژمان جمشیدی

پژمان هنوز مجرد و مجرد است، خواهر و برادر پژمان متاهل و صاحب فرزند هستند.

پژمان جمشیدی درباره ازدواج می گوید:

ازدواج اتفاقی است که هنوز برای من اتفاق نیفتاده است، به نظر من معیار گذاشتن برای ازدواج اشتباه است، مهم این است که یک نفر به دل شما بیفتد و دوستش داشته باشید.

طبیعتاً افرادی که با آنها ملاقات و معاشرت می کنیم از نظر شخصیتی و رفتاری برای ما قابل قبول هستند.

ماجرای سقوط هواپیمای پژمان جمشیدی

ماجرای سقوط هواپیمای پژمان جمشیدی از آنجا شروع می شود که او داستانی را درباره سوار شدنش منتشر می کند (پژمان جمشیدی دوره خلبانی خود را به پایان رسانده است) و علیرغم اصرار پژمان برای انجام این کار، خلبان پرواز می کند و چند دقیقه بعد هواپیما سقوط می کند و خلبان می گوید: ابوالفضل» و به طرف هواپیمای سقوط کرده رفت.

به گفته پژمان جمشیدی، این فیلم شوخی بود که پژمان جمشیدی با خلبان خود ساخته بود. این شوخی باعث شد خلبان از پرواز منع شود.

پژمان جمشیدی

دوران فوتبالی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی که از کودکی عاشق فوتبال بوده در کنار فوتبال ورزش های دیگر را نیز دنبال می کند و دارای دیپلم صخره نوردی است.

بازیکن سابق تیم ملی با رفتن به مدرسه فوتبال به عضویت تیم جوانان تهران درآمد. در سال ۱۳۷۱ در سن ۱۵ سالگی به باشگاه کشاورز تهران پیوست و در ۶۷ مسابقه ۷ گل به ثمر رساند.

در سال ۱۳۷۴ به تیم ملی جوانان ایران دعوت شد.

پژمان جمشیدی 6 سال در باشگاه های کشاورز و سایپا تهران بازی کرد و از باشگاه سایپا تهران به تیم ملی جوانان ایران و تیم ملی امید پیوست.

حضور در پرسپولیس

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۷۹ با سرمربیگری علی پروین به پرسپولیس تهران پیوست و پست او در این تیم در دفاع راست بود. او نزدیک به 100 بازی برای این تیم انجام داد و اولین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را در فصل 81-1380 تجربه کرد.

پژمان جمشیدی در بازی های آسیایی هم برای پرسپولیس بازی کرد. آنها در 8 دربی 1 برد، 2 باخت و 5 تساوی داشتند.

بازی های ملی پژمان جمشیدی

جمشیدی در زمان حضور در پرسپولیس توسط میروسلاو بلاژویچ به تیم ملی ایران دعوت شد. او در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2002 آسیا شرکت کرد و در 14 بازی برای تیم ملی به میدان رفت.

پژمان جمشیدی در گفت وگویی درباره تعداد بازی های ملی می گوید:

من می گویم 21، عادل فردوسی پور می گوید 14، فدراسیون می گوید 19 (می خندد) اما تفاوت چندانی ندارد، بازی ملی جای افتخار است.

پژمان جمشیدی از فوتبال خداحافظی کرد

در سال 1384 به دلیل سربازی به مدت دو فصل به تیم پاس تهران پیوست و در فصل 85-1384 به مقام دوم لیگ برتر رسید. او سپس یک فصل به استیل آذین تهران پیوست و به پیشنهاد مجید جلالی راهی فولاد خوزستان شد.

در دهه 1390 پژمان جمشیدی پس از بیست سال حضور در مستطیل سبز، او را برای همیشه رها کرد و به اکران سینما و جعبه جادویی رفت تا در عرصه جدیدی بازی کند.

ورود پژمان جمشیدی به فضای هنر

پژمان جمشیدی در سال 1380 در مراسمی با خانم بهاره رهنما آشنا شد و خانم رهنما به دلیل علاقه ای که به همسر سابق پژمان، پیمان قاسم خانی داشت، او را به خانه دعوت کرد. پس از آشنایی با پیمان قاسم خانی با هم دوست شدند و با هم فوتبال بازی کردند.

پژمان جمشیدی از زندگی و نحوه برخورد مردم با قاسمخانی از دوران فوتبالش تا زمانی که فوتبال را رها کرد، گفت و قاسمخانی بر اساس همین صحبت ها فیلمنامه سریال پژمان را نوشت.

پژمان جمشیدی در تمام دوران فوتبالی خود در این سریال حضور داشت و سام درخشانی نیز در کنار او به عنوان مدیر برنامه بازی می کرد.

سروش صحت قبل از سریال پژمان بازیگر مهمان یکی از قسمت های ساختمان پزشکان بود که با بازی در سریال پژمان شهرت و محبوبیت بیشتری پیدا کرد.

پژمان جمشیدی

تجربه سینمایی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی اولین حضور سینمایی خود را در سال 1392 با فیلم آتش بس 2 انجام داد.

بعداً در مشاغل مختلف از جمله 50 کیلو آلبالو، خوب، بد، جلف شرکت کرد. او در فیلم های آذر من دیوانه نیستم، تنها بور، تگزاس و… بازی کرد و در هشتمین تجربه خود در سال 1375 نامزد سیمرغ فجر شد که با واکنش های عجیب و طعنه آمیزی مواجه شد، اما جمشیدی برای این فیلم زحمت کشیده است. سال ها با بازی متمایزش.او در سال 1998 در 5 فیلم بازی کرد و با فروش بیش از 8.62 میلیارد فیلم در گیشه یکی از پرفروش ترین بازیگران سال شد.

مروری بر کارنامه هنری پژمان جمشیدی

زیرخاکی درام سه فصلی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان است. فصل 1 و 2 این سریال از شبکه یک سیما پخش شد و فصل سوم در نوروز و 1401 رمضان پخش می شود.

داستان این سریال درباره مردی است که در دهه های 1350 و 1360 به جستجوی زیرزمینی می پردازد و درگیر مسائل زیر می شود. پخش اعلامیه های ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و غیره. به جرم جنایت دستگیر شد

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، هومن برکنورد و نسرین نصرتی از جمله بازیگران این سریال هستند.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/افشاگری-خواهر-پژمان-جمشیدی-همه-را-شوکه/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا