اخبار روز سینما

افشاگری بهاره رهنما پس از جدایی بهاره رهنما: بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی از سینمای ایران کنار گذاشته شدم.

به گزارش پی ام آپ،

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون است. بهاره رهنما اصالتا اراکی است. بهاره رهنما بازیگر محبوب ایرانی است. بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی است. بهاره رهنما و همسر سابقش یک دختر به نام پریا دارند.

این بازیگر سرشناس اما پرحاشیه می گوید: نیروی فضای مجازی زیاد است و حضور من به عنوان فیلمساز و کتاب نویس و بازیگری در تئاتر مطرح نشده است. شاید ناخودآگاه وارد این بازی ها شدم و خجالت می کشیدم توضیح دهم که چه کار کردم.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد که پس از جدایی از پیمان قاسمخانی عملا از سینمای ایران کنار گذاشته شده و دفاتر تولید تمایلی به همکاری با او ندارند.

به گزارش خبرآنلاین، بهاره رهنما که در سال های اخیر بیشتر به خاطر فعالیت های مجازی اش در کانون توجه قرار گرفته تا فعالیت های سینمایی اش، اخیرا در مصاحبه ای مدعی شد که جدایی اش از پیمان قاسم خانی باعث حذف او از سینما شد و مجبور خواهند شد. او به بازنشستگی در فضای مجازی فعالیت کند. وی در توضیح بیشتر این ماجرا گفت: گذشته ام در این سال ها تاثیر زیادی در زندگی ام داشت و بعد از اولین طلاقم عملا از سینمای ایران طرد شدم و هیچ شرکت سازنده فیلمی از من نخواست که در یک فیلم بازی کنم. فیلم با وجود اینکه شخص محترمی بودم، بسیاری از همکاران ناخودآگاه مرا از این فضا رها کردند، زیرا ترجیح می دادند و احتمالاً نیاز بیشتری به کار با فیلمنامه خود داشتند.

رهنما در ادامه با تاکید بر اینکه خود توافق قاسمخانی تاثیر مستقیمی در ایجاد این شرایط نداشته است، گفت: آنها هیچ وقت سعی نکردند برای من مشکل ایجاد کنند، بلکه من بودم که به دلیل حضور پر رنگ در فضای مجازی محکوم شدم و فکر می کنند. که اگر کسی این وضعیت را اشتباه می‌گوید یا خودش مقصر است، در این صورت می‌توانم بگویم محترمانه‌ترین طلاق تاریخ سینمای کشور را داشتیم.»

این بازیگر درباره فعالیت خود در شبکه های مجازی و اینکه آیا خود را یک اینفلوئنسر واقعی می داند یا خیر توضیح شفافی داده است: «من اینفلوئنسر را به عنوان یک اینفلوئنسر حرفه ای قبول ندارم، اگر دوره ای را برای نزدیک شدن به این فضا قبول کنم، نمی پذیرد. یعنی من خودم این کار را انجام می دهم. اینفلوئنسر را در نظر بگیرید که فکر می کردم تا 40 سالگی زن بسیار باهوشی هستم، اما فضای مجازی به من نشان داد که هوش چیزی است که باید بر اساس شرایط روز ارتقا یابد و نسل ما اینطور نیست. بدانید که چگونه با این فضا با مهارت بالا برخورد کنید.

رهنما در پایان این بخش از صحبت های خود گفت: تئاتر به یکباره برای من جدی شد، اما زور فضای مجازی خیلی زیاد است و حضور من به عنوان فیلمساز و فردی که کتاب نوشته و تئاتر بازی کرده است، نبوده است. معرفی شده است: “شاید من ناخودآگاه وارد این بازی ها شده ام و خجالت می کشم توضیح دهم که چه کار کرده ام.”

مدتی است که بهاره رحمان فیلم «آخرین بو» را اکران کرده است. اردیبهشت ماه او به عنوان کارگردان و بازیگر در گروه فیلم هنر و تجربه روی پرده سینما ظاهر شده است.

گردآوری شده از رسانه فرتاک

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا