اخبار روز

افزایش ۴ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان. مهر


به گزارش پی ام آپ، راه های مختلفی وجود دارد. از آنجایی که اکثر بانک ها شروع به ارائه خدمات اینترنتی کرده اند، یکی از راه های انجام این کار از طریق وب سایت بانک ها است. برای این کار باید رسید پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی را تهیه و سپس با بررسی سایت بانک مورد نظر، حق بیمه را به صورت آنلاین پرداخت کنید. ابتدا باید برای دریافت حق بیمه تامین اجتماعی از درگاه سازمان تامین اجتماعی به آدرس es.tamin.ir مراجعه کنید.

این سیستم برای ارائه رسید پرداخت بیمه برای گروه های مختلف بیمه مانند بیمه حرفه ای، خوداشتغالی، اختیاری، کارگران ساختمانی و رانندگان انفرادی خدمت می کند. پس از ثبت نام در سایت و ارائه نام کاربری و رمز عبور، پروفایل شخصی در سایت بیمه خواهید داشت که می توانید از طریق سایت es.tamin.ir نسبت به پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی اقدام نمایید.

به محض انجام هماهنگی های لازم برای پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی، متن مقاله در سایت es.tamin.ir به روز رسانی می شود.

نحوه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی به صورت حضوری

از آنجایی که امکان پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی و حق بیمه خانه دار به صورت حضوری و آنلاین ممکن است برای همه امکان پذیر نباشد. بیمه شده می تواند از چند طریق شخصا حق بیمه خود را پرداخت کند از جمله: پرداخت حق بیمه با مراجعه به بانک های طرف قرارداد بیمه اجتماعی و پرداخت حق بیمه از طریق آنها امکان پذیر است. نکته مهم این است که در این روش باید در بانک مورد نظر یا یکی از شعب آن حساب فعال داشته باشید تا بانک بتواند مبلغ بیمه را از حساب شما برداشت کند.

خدمات ارائه شده در دفاتر خدمات عمومی و کافی نت ها مشابه یکدیگر بوده و حق بیمه با کارت بانکی دارای رمز دوم و رسید پرداخت حق بیمه قابل پرداخت می باشد.

وقتی به کافی نت ها و دفاتر خدمات عمومی مراجعه می کنید، کارمندان شاغل در این ادارات به لطف دسترسی به سیستم پرداخت حق بیمه می توانند علاوه بر دریافت مدرک بیمه با توجه به مشخصات خود، قبض را نیز پرداخت کنند.

روش های مراجعه حضوری به بانک در سال های اخیر کم رنگ شده و جای خود را به پرداخت های حضوری داده است. اما برای گروهی از افراد که ممکن است شرایط و شرایط دسترسی به خدمات غیرحضوری را نداشته باشند، این خدمات در بانک های طرف قرارداد بیمه و یا در شرکت های کارگزاری که نماینده آنها هستند ارائه می شود. شما می توانید با در دست داشتن مدرک بیمه و داشتن حساب بانکی در یکی از شعب بانکی که قصد پرداخت حق بیمه را دارید اقدام به پرداخت صورتحساب خود نمایید.

زمان پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی بسته به شغل و شرایط کاری متفاوت است. به عنوان مثال پرداخت بیمه ای که کارفرما باید برای بیمه شدگان خود بپردازد معادل 30 درصد حقوق آنها و تا آخرین روز ماه بعد می باشد و در صورتی که کارفرما حق بیمه کارگر را پرداخت نکند کارفرما به تعقیب آنها می پردازد.

بدیهی است در صورت مصادف شدن زمان پرداخت حق بیمه با یکی از روزهای تعطیل رسمی، امکان پرداخت حق بیمه از سوی کارفرما تا یک روز بعد وجود دارد، اما در صورت پرداخت داوطلبانه حق بیمه توسط بیمه شده، مهلتی برای پرداخت حق بیمه وجود ندارد. پرداخت حق بیمه مشروط به شرایط زیر می باشد.

بسته به نحوه دریافت گواهی پرداخت حق بیمه، شرایط پرداخت متفاوت است. به عنوان مثال برای افراد خوداشتغال اگر قرار باشد فاکتور به صورت ماهانه پرداخت شود، امکان پرداخت تا پایان ماه بعد وجود دارد. در این نوع بیمه شخص حق بیمه خود را پرداخت می کند. بسته به زمان انتخاب بیمه شده هنگام دریافت حق بیمه تامین اجتماعی، زمان پرداخت گواهی بیمه نیز متفاوت است.

در این نوع پرداخت فیش بیمه، امکان پرداخت فیش بیمه تا دو ماه بعد وجود دارد.

پس از دریافت فیش سه ماهه، حداکثر تا یک روز پس از آخرین روز ماه سوم، امکان پرداخت حق بیمه را خواهید داشت.

شما مهلتی برای پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای مدت شش ماه تا یک سال تا آخرین روز از زمان مشخص شده در رسید دارید.

توجه: در صورت تمایل به استفاده از مدارک پزشکی باید حق بیمه تامین اجتماعی را قبل از زمان درج شده در فیش پرداخت کنید تا در سامانه ثبت شود و بتوانید از خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی مانند مشاهده بیمه تامین اجتماعی استفاده کنید. اجتماعی. ثبت نام و همچنین به صورت حضوری از خدمات آنها استفاده کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی در کانال تلگرام مسائل حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز با ارائه خدمات مشاوره حقوقی دینا آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه پرداخت آنلاین حق بیمه تامین اجتماعی هستند.

1- حق بیمه تامین اجتماعی از چند طریق پرداخت می شود؟

پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی طبق توضیحات در متن مقاله به صورت اینترنتی و حضوری می باشد.

2- مهلت پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی چقدر است؟

مهلت پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی با توجه به نوع بیمه شده متفاوت است که در متن مقاله توضیح داده شده است.

– برای پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی به کجا مراجعه کنم؟

برای پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی می توانید به سایت es.tamin.ir مراجعه و طبق توضیحات در متن مقاله شخصاً به مراکز مربوطه مراجعه نمایید.

وام رایگان برای کسانی که بیمه تامین اجتماعی دارند

بیمه تامین اجتماعی یک سیستم تامین اجتماعی است که در قالب تامین مالی برای حفظ و تامین حقوق اجتماعی و اقتصادی افراد در برابر خطرات مختلف فعالیت می کند. بیمه تامین اجتماعی در بسیاری از کشورها وجود داشته و در بسیاری از جوامع مورد استفاده قرار گرفته است. هدف اصلی بیمه تامین اجتماعی ایجاد تعادل بین حقوق و تعهدات اجتماعی و اقتصادی افراد است. کمک مالی به افرادی که به دلیل بیماری، ازکارافتادگی، سن و یا در شرایط نامناسب اقتصادی قرار دارند، یکی از فعالیت های اصلی این سازمان است که یکی از موارد مستمر در سازمان، خرید سوابق تامین اجتماعی است. آخرین اخبار بیمه تامین اجتماعی

پرداخت کمک هزینه کفن و دفن یا به عبارتی کمک هزینه کفن و دفن یکی از خدمات بیمه ای کوتاه مدت سازمان تامین اجتماعی است.

تامین اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد: پرداخت یارانه ترحیم به افراد واجد شرایط یکی از تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا