اخبار روز

به دنبال افزایش درخواست‌های انصراف، سامانه فروش یکپارچه خودرو دوباره فعال شد! /جزئیات

بعد از افزایش درخواست‌ها برای کنسلی ورود به سامانه یکپارچه خودرو، این سامانه در یک اطلاعیه اعلام کرد که از روز دوشنبه (۲۰ شهریور) تا پنجشنبه (۲۳ شهریور)، دوباره ظرفیت‌های خودروسازان را با شرایط جدید و از طریق این سامانه فعال کرده است.

به گزارش پی ام آپ، بر اساس اطلاعیه جدید منتشر شده از سوی سامانه یکپارچه فروش خودرو، ظرفیت های خالی موجود خودروسازان با شرایط جدید و از طریق این سامانه از روز دوشنبه 20 شهریور تا پنجشنبه 23 شهریور عرضه خواهد شد.

در متن این آگهی آمده است:

با توجه به تخصیص خودرو از ظرفیت‌های خالی موجود برخی شرکت‌های خودروسازی و عدم پذیرش و قطع ظرفیت‌های موجود، در راستای اجرای مصوبه کارگروه خودرو شورای رقابت و با هدف با تسهیل شرایط برای متقاضیانی که در سامانه ثبت نام کرده اند و دارای پروفایل کاربری هستند، ظرفیت های خالی موجود خودروسازان با شرایط جدید و از طریق سامانه یکپارچه تامین می شود.

در این مرحله با توجه به اعلام مدیران خودرو و کرمان موتور مبنی بر امکان تحویل خودرو در سال 1402 از محل این ظرفیت ها، متقاضیانی که واجد شرایط زیر باشند می توانند در سامانه ثبت نام کنند.

1- متقاضیان محصولات کلیه شرکت های حاضر در طرح (اول و دوم) که موعد تحویل آن ها 1403 تعیین شده است، می توانند خودروی اعلام شده قبلی را با محصولات عرضه شده توسط شرکت های مذکور تعویض و طی مراحل زیر نسبت به تکمیل پرداخت اقدام نمایند.

* در ابتدا متقاضی باید با ورود به پروفایل کاربری خود از قسمت جزئیات سفارش، گزینه لغو سفارش خود را برای حذف خودروی قبلی انتخاب کند.

* پس از لغو سفارش هر متقاضی از سبد محصولات درج شده در سایت، امکان انتخاب محصول به آنها داده می شود و باید خودروی جدید خود را انتخاب کنند.

* پس از پایان مهلت تعویض خودرو، به وب سایت سازنده خودرو مراجعه کرده و برای تکمیل مراحل ثبت نام، مبلغی را واریز کنید.

تبصره 1: در صورت انتخاب خودروی با ظرفیت بیشتر از ظرفیت موجود در فصول اعلام شده، تعیین تکلیف بر اساس اولویت های از قبل تعیین شده انجام خواهد شد.

تبصره 2: در صورت انصراف متقاضی از سفارش قبلی و عدم امکان انتخاب خودروی جایگزین، اولویت قبلی وی همچنان محفوظ خواهد بود.

تبصره 3: در صورتی که متقاضی خودروی جدید را انتخاب کند اما مبلغ تعیین شده را در مدت زمان تعیین شده از سوی خودروساز به حساب خودروساز واریز ننماید، اولویت حذف خواهد شد.

بدیهی است متقاضیانی که در نوبت دوم سامانه نوبت دهی خودرو به آنها اختصاص داده نشده است نیز می توانند تمامی محصولات ارائه شده توسط دو شرکت مذکور را انتخاب کنند. بدیهی است ظرفیت قابل ارائه به آنها از محلی خواهد بود که پس از تخصیص به متقاضیان بند 1 تکمیل ظرفیت نشده است.

*مدت زمان حرکت یا انتخاب ماشین 4 روز خواهد بود.

*پس از ارسال لیست اولویت بندی شده به شرکت های خودروسازی و اطلاع رسانی به متقاضیان، پرداخت حداکثر ظرف مدت 5 روز امکان پذیر است.

*کسانی که برایشان دعوتنامه صادر شده یا خودرو خریداری کرده اند مشمول این طرح نمی شوند.

همچنین یادآور می شود برای تسهیل در روند کار به متقاضیان پیشنهاد می شود جهت مشاهده محصولات و اطلاع از جزئیات طرح فروش خودروسازان به سایت شرکت های مذکور مراجعه نمایند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا