اخبار روز

وام فوری 200 میلیونی برای یارانه بگیران! / وام قرض الحسنه با اقساط یک میلیون تومانی! + جزئیات

وام قرض الحسنه در بین مردم و وام بگیران طرفداران زیادی دارد. این محبوبیت به دلیل سود کم این وام ها است.  سود این وام ها بین 0 تا 4 درصد است. در ادامه با جزئیات بیتری از این وام آشنا می شوید.

به گزارش پایگاه خبری پی ام آپ: وام قرض الحسنه یکی از کمک های بلاعوض است که بانک ها با سود بسیار پایین و با شرایط ویژه به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است زیرا همانطور که از نام آن پیداست وام با سود کمتر نسبت به سایر وام ها می باشد. به طور معمول، نرخ سود وام بین صفر تا 4 درصد است. در ادامه آخرین اخبار مرتبط با این وام  قرض الحسنه را بخوانید.

بانک تجارت به منظور تشویق مشتریان به افتتاح حساب سرمایه گذاری کوتاه مدت اقدام به تهیه طرح وام دهی به نام پویا برتر کرده است. کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی بانک که دارای سپرده کوتاه مدت هستند می توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

به گزارش بانک اول، سقف انفرادی تسهیلات اعطایی برای مشتریان حقیقی دارای مجوز خرید 200 میلیون تومان و برای مشتریان حقوقی واجد شرایط 2 میلیارد تومان است. مشتریان حقیقی و حقوقی بانک تجارت در صورت داشتن چک، سفته یا فیش کسر حقوق می توانند نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند. در صورتی که شخصی قادر به انجام هر یک از این ضمانت ها نباشد، نشان دادن پروانه کسب یا چک و سفته بانکی از ضامن معتبر نیز به ضامن تجاری قابل قبول است.

این تسهیلات در قالب قرارداد مرابحه به مشتریان واجد شرایط پرداخت می شود و حداکثر مدت بازپرداخت آن 36 ماه است. نرخ سود این تسهیلات 7 درصد است.

مبلغ اقساط وام طرح پویا برای اشخاص حقیقی چقدر است؟

در صورتی که شخص حقیقی برای دریافت این وام اقدام کند و بر اساس تشخیص بانک مشمول دریافت این تسهیلات شود، مبلغ هر قسط برای وی 6 میلیون و 175 هزار و 419 هزار و 419 تومان است. سود کل تسهیلات 22 میلیون و 315 هزار و 97 تومان و مبلغ وام و سود آن 222 میلیون و 415 هزار و 97 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است متقاضیان وام می توانند در مدت سپرده گذاری نسبت به واریز و برداشت از حساب خود اقدام نمایند. علاوه بر این، قوانین دیگری برای سپرده های کوتاه مدت نیز برای این نوع حساب ها اعمال می شود، از جمله دریافت سود به صورت اقساط ماهانه و بدون بهره در صورتی که برداشت کمتر از یک ماه طول بکشد.

مشتریان بانک دی هر کسی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی از طرح «فرزانه» این گروه است باید در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

مشتریان بانک دی برای دریافت وام 200 میلیون تومانی نه تنها نیاز به افتتاح حساب دارند، بلکه باید حداقل سه ماه از خواب ماندن سپرده آنها گذشته باشد تا بتوانند برای این وام اقدام کنند. سود این سرمایه گذاری با توجه به میانگین حساب متغیر بوده و بین 4 تا 18 درصد گزارش می شود. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 60 ماه است. افراد برای دریافت این تسهیلات باید دارای ضامن رسمی باشند. علاوه بر مشتریان ثابت، کارکنان شرکت ها و سازمان ها نیز می توانند با ارائه معرفی نامه از این وام بهره مند شوند.

مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. سود کل تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و کل مبلغ وام و سود 304 میلیون و 781 هزار و 129 تومان خواهد بود.

بانک دی این بانک که بر اساس قانون اجازه تاسیس بانک های غیردولتی تأسیس شده است، خدمات متنوع ارزی، ریالی و گشایش سپرده را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد. هدف این بانک ایجاد و تسهیل مشارکت گسترده و همه جانبه ملی و مردمی در کلیه فعالیت های سازنده، مؤثر و قابل توجیه پولی، مالی و بانکی است.

این مجموعه تاکنون توانسته است تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 2018، لوح تقدیر پنجمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی 2019، نشان حاکم طلایی نشان افکار عمومی 2018 را از آن خود کند.

بانک دی که بر اساس قانون اجازه تاسیس بانک های غیردولتی تأسیس شده است، خدمات متنوع ارزی، ریالی و گشایش سپرده را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد. هدف این بانک ایجاد و تسهیل مشارکت گسترده و همه جانبه ملی و مردمی در کلیه فعالیت های سازنده، مؤثر و قابل توجیه پولی، مالی و بانکی است.

این مجموعه تاکنون توانسته است تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 2018، لوح تقدیر پنجمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی 2019، جایزه حاکم طلایی افکار عمومی 2018 و … را از آن خود کند.

مشتریان بانک افراد واقعی مهر ایران برای دریافت وام 200 میلیون تومانی باید در یکی از شعب این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشد. فقط افتتاح حساب اعتباری کافی نیست، حداقل باید 3 ماه تراکنش حساب ثبت شود. ضمانت اولیه اخذ این تسهیلات، اعتبار کاری و ضامن است. برای اثبات صحت سمت، ارائه اساسنامه، پروانه تجارت و چک الزامی است. کارکنان شرکت نیز به عنوان ضامن رسمی این امکان را دارند که ضامن متقابل باشند. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 18 ماه است. این وام یک وام خوب با کارمزد 4 درصد است.

با توجه به میزان وام، نرخ کارمزد و مدت بازپرداخت اقساط، مبلغ هر قسط ۱۱ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۱۱۱ تومان است. مبلغ کل سرمایه گذاری و سود آن نیز 200 میلیون و 200 هزار تومان می باشد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران فعالیت خود را با ترویج فرهنگ اعتباری خوب و پرداخت وام های بدون بهره برای پوشش بخشی از کمبود نقدینگی مشتریان دارای اعتبار و واجد شرایط آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه انواع خدمات بانکی مجاز اعم از افتتاح حساب، قرارداد، طرح های قرض الحسنه و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد.

این مجموعه همواره در پرداخت انواع تسهیلات و وام پیشتاز بوده است. به گفته سید سعید شمسی نژاد، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، این مجموعه در 11 ماه گذشته 4.5 میلیون وام از قرض الحسنه پرداخت کرده است.

بانک قرض الحسنه رسالت بر اساس تفاهم نامه منعقده با سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد 30 میلیون تومان وام به مددکاران مادر و معلول پرداخت کند.

تفاهم نامه منعقده بین این مجموعه و سازمان بهزیستی کشور برای ارائه خدمات به ماماها، مددکاران پشتیبانی معلولان، مربیان مراکز شبه خانواده و مراکز توانبخشی شبانه تشریح شد. به گفته محمدحسین حسین زاده، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، این موسسه خیریه این امکان را دارد که بدون محدودیت زمانی و مکانی از طریق اینترنت برای دریافت این وام اقدام کند. در واقع مراجعه کنندگان از سوی خیریه این امکان را دارند که 100 درصد وام خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

کلیه وام های پرداخت شده توسط بانک رسالت بدون بهره بوده و تنها درصد کمی از کارمزد دریافت می شود.

مدیریت بانک رسالت در تلاش است تا همین کارمزد تسهیلات را حذف و وام را به صورت رایگان به متقاضیان پرداخت کند. حسین زاده اخیرا اعلام کرده است که به زودی پرداخت وام بدون کارمزد ارائه می شود. به گفته مدیرعامل بانک رسالت، این پرونده براساس رویه قضایی بانک مرکزی اجرا می شود. این مسئول گفت: با حذف کارمزدها قطعا درآمدهای بانک کاهش می یابد. اما با توجه به هدف اصلی تاسیس بانک قرض الحسنه رسالت و غیرانتفاعی بودن آن، تامین هزینه های جاری بانک مشکلی نخواهد داشت.

با توجه به اهداف تعریف شده برای بانک رسالت، این مجموعه با هدف ترویج بانکداری اسلامی، افزایش پرداخت به سپرده گذاران و ارائه خدمات نوین بانکی فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این بانک خصوصی انواع وام اقساطی و سایر تسهیلات را به مشتریان خود پرداخت می کند.

بانک مرکزی در پایان سال گذشته سقف اعتبار را از 50 میلیون تومان به 200 میلیون تومان افزایش داد.

در اکثر بانک های کشور وام و تسهیلات قرض الحسنه فقط در موارد خاص مانند ازدواج و ایجاد شغل پرداخت می شود که البته شرایط خاص خود را دارد و شامل حال همه نمی شود.

به گفته اصغر کریمی ظفره، کارشناس امور بانکی، تنها دو بانک تخصصی در حوزه قرض الحسنه در کشور وجود دارد و آن دو بانک، بانک قرض الحسنه هستند. مهر ایران و بانک کرز الحسنه رسالت.

بانک مهر ایران در راستای مصوبه شورای پول و اعتبار سقف اعتباری خود را از 50 میلیون تومان به 200 میلیون تومان افزایش داده است.

طرح پیوند مهر ایران

بانک مهر برای رفع نیازهای ازدواج جوانان، ایران باید هزینه های تسهیلاتی را در قالب طرح های پیوند بپردازد مهر ایران برای متقاضیان میان مدت حداکثر 3 سال و بلند مدت حداکثر 10 سال درخواست داده است.

انگیزه مهر

هرکسی که بخواهد با افتتاح حساب و واریز مبلغ به صورت ماهانه و مستمر به مدت 24 ماه قبل از میانگین گیری از تسهیلات آنی بانک استفاده کند، می تواند از مدل طرح تشویقی استفاده کند. مهر مزایا مدل اول شامل سه دور تسهیلات به علاوه یک دور برداشت پس‌انداز است. مدل دوم به دور تسهیلات و دور برداشت پس‌انداز مربوط می‌شود.

طراحی 2 در 1

در طرح 2 در 1 می توانید به هر شعبه بانک قرض الحسنه مراجعه کنید مهر ایران و بر اساس حساب خود دو بار برای وام قرض الحسنه اقدام کنند. با این طرح سپرده گذاران می توانند با افتتاح حساب و تسویه موجودی در بانک تا سقف 100 درصد مبلغ افتتاحیه خود بدون ضامن وام فوری دریافت کنند.

طرح 3 در 1

مشتریان بانک مهر ایران با یک بار افتتاح حساب و سه بار وام بر اساس همان حساب این امکان را دارد که برای دریافت وام اقدام کند. کارمزد اعتبار اول 1% و برای دو اعتبار بعدی 4% می باشد. اقساط با توجه به شرایط مشتری و توافق بین بانک و وام گیرنده به صورت منعطف بازپرداخت می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا